Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر بتوانید ۸ حیوان را پیدا کنید یک نابغه هستید!  اگر ادعای تیزبینی دارید جواب بدهید! مارمولک کجاست؟ انتخاب شما کدام فنجان است؟ با یک نگاه گربه را پیدا کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سیستم بینایی ما طوری تنظیم شده است که ما بتوانیم در محیطی سه بعدی و سرشار از نور، سایه، رنگ، بافت و اشیاء و اشکالی متنوع و متعدد در فواصل دور و نزدیک ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده‌ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می‌کنیم.

معماهایی با تصاویر پنهان ابزاری عالی برای بررسی مهارت های مشاهده شما است. آنها حروف ، عکسها یا شماره های مخفی در یک الگو یا زمینه مشابه دارند و چشم و مغز شما باید یکی را از دیگری جدا کند.

چالش های بیشتر؛ 

اگر بتوانید ۸ حیوان را پیدا کنید یک نابغه هستید!  اگر ادعای تیزبینی دارید جواب بدهید! مارمولک کجاست؟ انتخاب شما کدام فنجان است؟ با یک نگاه گربه را پیدا کنید

تست بینایی خرگوش برفی گم شده

به تصویر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در کمتر از 7 ثانیه خرگوش برفی پنهان شده در تصویر را بیابید؟

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

هنوز دنبال خرگوش هستید؟ ما برای پیدا کردن آن به شما کمک میکنیم. نیمه پایینی تصویر را با دقت بیشتری بگردید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حدس می زنیم تا حال آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید

منبع: سایت طلا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر خطای دید تست هوش تست بینایی اخبار عمومی اخبار مرتبط تست بینایی؛ در عرض ۱۵ ثانیه ماهی تَه اقیانوس را پیدا کنید ۱۴۰۱/۵/۲۲ تست بینایی؛ تیزبین ها جواب بدهند؛ چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟ ۱۴۰۱/۵/۲۱ تست بینایی؛ نابغه ها جواب بدهند، اشتباه تصویر چیست؟ ۱۴۰۱/۵/۲۰ تست بینایی؛ گربه را می بینید؟ ۱۴۰۱/۵/۱۹ تست بینایی؛ فقط افراد باهوش می توانند گربه را ببینید ۱۴۰۱/۵/۱۷ تست بینایی؛ فقط افراد نابغه می توانند حیوان پنهان شده را پیدا کنند! ۱۴۰۱/۵/۱۶ آخرین ویدیو ها سیل مرگبار در چین + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۱:۵۹ تمدید گذرنامه‌ ها فقط برای ایام اربعین است ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۱:۰۵ پایان دور دور خودروهای لاکچری در اندرزگو تهران + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۰:۴۴ علت صدای مهیب انفجار امروز در خیابان ۱۹۶ تهران پارس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۰:۲۴ تصاویری زیبا از حرکت قطار در رودبار گیلان ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۰:۱۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۲۳ تست بینایی: ۷ ثانیه برای پیدا کردن خرگوش برفی فرصت دارید! ۱۲:۱۱ افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تایید شد ۱۲:۰۶ نان نخوردن هم برای بدن فایده دارد؟ ۱۲:۰۴ تحویل اتوبوس های جدید به تهران در هفته اول شهریور ۱۱:۵۹ سیل مرگبار در چین + فیلم ۱۱:۵۰ چرا ظرفیت دانشجویان پزشکی افزایش نمی یابد؟ ۱۱:۴۶ اعلام لیست سرویس های مجاز مدارس از ۱۵ شهریور ۱۱:۴۲ سقف کارانه پزشکان مناطق محروم برداشته شد ۱۱:۳۷ اسامی دو نفر از زندانیان ایرانی در آمریکا اعلام شد ۱۱:۳۴ قیمت برنج ایرانی کاهشی شد ۱۱:۳۰ قیمت دلار امروز ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ قیمت طلا امروز بیست و هفت مرداد در بازار (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار) ۱۱:۳۰ قیمت یورو امروز ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ قیمت درهم امروز ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ قیمت پوند امروز ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰ افزایش صادرات نفت ایران علیرغم ادامه تحریم ها ۱۱:۳۰ قیمت لیر امروز ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵ سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم های اطلاعاتی منصوب شد ۱۱:۰۵ تمدید گذرنامه‌ ها فقط برای ایام اربعین است ۱۱:۰۴ حسین شریعتمداری: پیشنهاد ایران برای دریافت غرامت، در صورت نقض عهد آمریکا، بی ارزش است ۱۱:۰۱ واقعیت های تلخ از خوردن چای شیرین ۱۰:۵۸ ربیعی: امضای برجام همه مسائل کشور را بهبود نمی بخشد ۱۰:۵۳ بازگشت خودروسازان خارجی به ایران ۱۰:۳۰ یارانه نقدی تا چه زمانی ادامه دارد؟ ۱۰:۲۸ دو خط پدافندی آب شرب شهرکرد وارد مدار شد ۱۰:۲۲ ادامه قیمت گذاری دستوری منجر به تعطیلی صنایع سلولزی می شود ۱۰:۱۷ شرایط فروش نقدی محصولات سیبا موتور ویژه مرداد‌ ماه ۱۴۰۱ اعلام شد ۱۰:۱۰ تصاویری زیبا از حرکت قطار در رودبار گیلان ۰۹:۴۲ قیمت بیت کوین در کانال ۲۳ هزار دلاری ۰۹:۳۶ جدال بر سر نرخ بهره؛ چه کسی مقصر تورم است؟ ۰۹:۳۳ آپارتمان های محله ستارخان در تهران چند؟ ۰۹:۱۱ قیمت طلا صعودی شد ۰۹:۰۶ جایزه برنده شدن در المپیاد دانش آموزی کشوری؛ ۲ میلیون تومان! ۰۹:۰۴ والیبال بازی کردن کارکنان شرکت پست با بسته های مردم! + فیلم ۰۹:۰۰ قیمت جدید لپ تاپ امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ (جدول مشخصات) ۰۸:۴۵ تصویر زیبای ناسا از بارش شهاب سنگ ها ۰۷:۳۰ هزینه ۳ شب سفر رفت و برگشت با قطار به مشهد چقدر است؟ + جدول ۰۰:۵۴ مالیات ماشینم رو چطور حساب کنم؟ + جدول مالیات خودرو ۰۰:۴۱ فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷ با آدمای مغرور چطوری رفتار کنیم؟ ۰۰:۲۶ فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۷ مرداد + تفسیر دقیق ۰۰:۲۳ چطور با لینکدین کار پیدا کنم؟‌ ۰۰:۱۴ آمریکا: همچنان در حال بررسی نظرات ایران هستیم ۰۰:۱۲ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۰۷ فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲۷ مرداد / احتمال شروع یک رابطه عاطفی جدید ۲۳:۵۲ حافظه دیداری چیست ؟ / روش‌ تقویت به کار گیری آن در یادگاری ۲۳:۵۱ نکات مهم در خرید گوشی دست دوم ۲۳:۴۷ چینی ها به این دلایل هلو زیاد می خورند ۲۳:۳۴ نسخه رسمی واتساپ برای ویندوز منتشر شد ۲۳:۲۳ با این روش ها احساس ارزشمند بودن رو در خودتون تقویت کنید اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خطای دید تست هوش تست بینایی اخبار عمومی پیدا کنید تست بینایی ۱۱ ۳۰ قیمت ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسنی اژه‌ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید

به گزارش قدس آنلاین، امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق» عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیر بودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلّیِ قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود؛ لهذا به سهم خود مجدداً از سپاه پاسداران و کلیه نیروهای مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنین را شاد کردند، سپاسگزاریم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضائیه، گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضائیه از سمت خود در این مسؤولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیثِ عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده قوه قضائیه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل می‌باشد.

وی سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسؤولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشأ اثر بود، به گونه‌ای که مسؤولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

رئیس عدلیه در ادامه این نشست با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده‌ی تحول و تعالی قضائی و تشریح فرآیند تدوین آن، اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضائی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحبنظران در داخل و خارج از قوه قضائیه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای همه حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسؤولان و مدیران در دستگاه قضائی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند. همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است.

قاضی‌القضات در ادامه نشست امروز، به کلیه مقامات و مسئولان قضائی در سراسر استان‌ها دستور مؤکد داد که در همکاری با مقامات و مسؤولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش نه صرفاً پیشرفت معمولی باشیم.

رئیس دستگاه قضا در همین راستا تصریح کرد: بالطبع هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشند؛ مسؤولان قضائی استان‌ها با همکاری مسؤولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصای این مسائل و مشکلات، در جهت رفع آنها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را اتخاذ نمایند و چنانچه نیاز دارند تا ما از مرکز و ستاد، اختیاری را به آنها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت به ما اعلام دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست امروز، خطاب به همه مقامات و مسؤولان قضائی در سراسر کشور دستور داد که در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ نمایند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارند.

رئیس قوه قضائیه در پایان بخش نخست سخنانش در نشست امروز خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما مسؤولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم. ما ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و امسال نیز قطعاً همینطور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بهار برفیِ زاگرس
  • (تصاویر) بهار برفیِ زاگرس
  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • فال شمع روزانه امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • محسنی اژه‌ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • اژه ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول