Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم اکبر نجفی پنجشنبه در آیین تجلیل از آزادگان لشکر ۲۳ تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در جبهه های نبرد رشادت ها و حماسه های زیادی خلق کردند که در نتیجه آن تعدادی شهید و جانباز و شماری نیز به دست دشمن اسیر شدند که عده زیادی از این آزادگان نیز در همان زمان اسارت، جانباز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از رشادت های آزادگان در دوران اسارت، اظهار داشت: در این میان اگر مرارت ها، سختی ها و صبر زینبی خانواده های شما به خصوص همسرانتان نبود امروز کشور ما در اینجا و در این جایگاه قرار نداشت.

امیر نجفی گفت: اکنون جانبازان زیادی هستند که روی تخت بیمارستان ها هستند و نمی توانند در کنار  خانواده خود سکنی گزینند، زیرا مشکلات جسمانی عمیقی دارند که قادر به اقامت در منازلشان نیستند.

وی به سخنانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص آزادگان اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند که «شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غضب شده بودید و خداوند شما را به کشور اسلامی بازگرداند».

وی با بیان اینکه آزادگان آبروی ملت اسلامی هستند، تصریح کرد: امروز خداوند را شاکر هستیم که تمام دشمنان بعثی در زباله دان تاریخ هستند زیرا بویی از انسان نبرده بودند ضمن اینکه رنج و مرارتی که شما کشیدید را عزت می گذاریم.

خبر خوش به بازنشستگان ارتش

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی به پنج ماموریت امیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته امیر موسوی ضمن عذرخواهی از جامعه ارتشی اعلام کردند که از این پنج ماموریت فقط یک ماموریت را نتوانسته ام به سرانجام برسانم.

وی با بیان اینکه امیرموسوی بازنشستگان را پیشکسوتان ارتش دانسته، از رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این خصوص عذرخواهی کرده است که موفق به اجرای این ماموریت که همان افزایش حقوق بازنشستگان و جامعه ارتشی می باشد، نشده است.

امیر نجفی بیان داشت: امیر موسوی اعلام کردند که با هدف بهبود شرایط معیشتی جامعه ارتش بلافاصله مسوولان امر از جمله رییس جمهور و وزرای مرتبط و مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی داشتند و خبرهای خوشی مبنی بر افزایش بالغ بر ۲۰ تا ۳۰ درصدی حقوق ها را اعلام کردند که این افزایش حقوق بزودی اجرایی می شود.

نمی گذاریم خون شهدا و رنج آزادگان پایمال شود 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح و ارتش سکان دار و حافظ نظام هستند چرا که کسانی بودند که در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند .

وی به رشادت های ارتش در دوران جنگ تحملی اشاره کرد و افزود: در روزهای ابتدایی جنگ،  همین ارتش دشمن را تسلیم کرد و نیروی هوایی ما و خلبانان، تانک های دشمن را در دشت ذهاب، مهران و دهلران زمین گیر کردند.

وی با تاکید بر اینکه این رشادت ها هیچوقت فراموش نمی شود، تصریح کرد: زمانی که دشمن در روزهای پایانی سال گذشته در فضای مجازی شیطنت کرد و گفت که بازنشسته ها به خیابان بیایید ولی حتی یک نفر بازنشسته نیروهای مسلح به خیابان ها نیامد که نشانی برای شرمساری دشمن و اقتدار نیروهای مسلح و خانوده هایشان هست.

امیر نجفی گفت: اگر چه امروز بدلایل مختلف فشار اقتصادی بر کشور و جامعه وجود دارد اما نمی گذاریم خون شهدا و رنج شما آزادگان پایمال شود؛ امروز استکبار جهانی عقب نشسته و اتفاقات خاصی رخ خواهد داد و صلابت نظام با همت دولت آقای رییسی و با کمک به مردم حفظ خواهد شد.

خبرنگاران امروز افسران جنگ نرم هستند

امیر نجفی با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی گفت: به یمن خون مطهر آن شهید والامقام ، این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد و به همین دلیل حرمت خون پاک آن شهید عرصه اطلاع رسانی و دیگر خبرنگاران را ارج می نهمیم.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه انسان های فرهیخته ای هستند که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه تلاش می کنند و قدردان خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان بویژه خبرنگاران و اصحاب پرتلاش رسانه های استان البرز که با شیرازه مقدس قلم در راه امیدآفرینی گام بر می دارند، هستیم.

در این آیین ضمن تکریم ۱۰۰ نفر از آزادگان ارتش جمهوری اسلامی و خانواده آن ها  از اکبر بهاروند رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سالروز بازگشت آزادگان به کشور لشکر ۲۳ نیروهای مخصوص تکاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سالروز بازگشت آزادگان به کشور مجلس شورای اسلامی سالروز بازگشت آزادگان به کشور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران استان البرز ارتش جمهوری اسلامی امیر نجفی رشادت ها لشکر ۲۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکنجه اسیران فلسطینی به دست اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: افراد دربند اشغالگران در معرض شدیدترین هجمه های آپارتایدی قرار دارند.

این سازمان بیان کرد: ۱۶ اسیر در غزه در زندانهای اشغالگران به شهادت رسیده اند.

همچنین این سازمان با اشاره به حمله های شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینی ها در کرانه باختری اعلام کرد: ملت فلسطین با شهرک نشینان مسلحی روبرو است که از تل آویو دستور می گیرند.

سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: دنیا با وجود شکنجه متوالی فلسطینیان از سوی اشغالگران، سکوت کرده و با اشغالگران همسویی می کند.

این سازمان بیان کرد: جنایاتی که اشغالگران علیه ملت ما و اسیران ما مرتکب می شوند، بی سابقه است. ولید دقه بر اثر سیاست های آپارتایدی اشغالگران در زندانها به شهادت رسید.

سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین با اشاره به جنایات اشغالگران علیه اسیران اعلام کرد: یک اسیر فلسطینی بر اثر شکنجه شدید در زندانهای اشغالگران عقل خود را از دست داده است.

کد خبر 6079947

دیگر خبرها

  • امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • عملیات «وعده صادق» نشانه اقتدار نیروهای مسلح است
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت/ امروز دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران معترف است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • عملیات وعده صادق کیان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است
  • شکنجه اسیران فلسطینی به دست اشغالگران