Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید «حسن نصرالله» دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان گفت که بحث ما درباره اصل ایجاد یک مرکز در البقاع نبود چرا که این کمترین وظیفه در قبال تاریخ و فداکاری‌ها نبود بلکه همواره بحث درباره این بود که این مرکز کجا احداث شود؟ زمان زیادی برای انتخاب این مکان نیاز ندارشتیم و جنتا را انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما از سال‌ها پیش به فکر ایجاد یک مرکز گردشگری و جهادی در البقاع بودیم و ما تجربه موفقیت‌آمیزی در ایجاد مرکزی در ملیتا در جنوب داریم و ایجاد مرکز در البقاع حداقل وظیفه ما در قبال خاطرات، تاریخ و اهالی این منطقه است و ما جنتا را انتخاب کردیم اما چرا جنتا؟

نصرالله افزود: جنتا حقیقا اردوگاه آموزشی بود اما محل عبادت، پاسخگویی، تدارکات و ملاقات و آشنایی رزمندگان از سراسر مناطق لبنانی بود و ما می‌دیدیم که چگونه برادران یکدیگر را در آغوش گرفته و با اشک از یکدیگر خداحافظی می‌کنند. اینجا اشک‌هایی از ترس خدا و عشق به حسین (ع) و نیز خون‌هایی در راه خدا در بمباران اسرائیلی ریخته شده و از اینجا بود که مردان خدا به راه افتاده و معجزه‌ کردند.

 

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: جنبش حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران

ویدئویی از حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران را مشاهده می‌کنید.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)