Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:59:03 GMT

جدال سخت مجیدی مقابل غول‌های ثروتمند امارات+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۵۸۲۵

جدال سخت مجیدی مقابل غول‌های ثروتمند امارات+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این فصل روی نیمکت اتحاد کلباء قرار دارد تا در رقابت های لیگ امارات حضور پیدا کند.

مجیدی به عنوان اولین مربی لژیونر ایرانی در حاشیه خلیج فارس به نظر می رسد کار سختی برای رقابت با غول های متمول امارات دارد.

سایت «ترانفسر مارکت» ارزش تیم های امارات در فصل جدید را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مجیدی در این رده بندی جزو 5 تیم ارزان قیمت امارات انتخاب شد.

اتحاد کلباء با ارزش 12.12 میلیون یورو در رده دهم با ارزش ترین تیم های فصل 2022-2023 لیگ امارات لقب گرفت.

شارجه با ارزش بیش از 33 میلیون یورو یعنی نزدیک به 3 برابر ارزش تیم مجیدی به عنوان گران ترین تیم لیگ فوتبال امارات انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتحاد کلباء غول های فوتبال امارات سرمربی سابق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، لوکاشنکو در سخنانی در کنگره خلق بلاروس اظهار کرد: امروزه هر کسی می‌داند که اوکراین یک میدانی برای آزمون است و تحولات آن کشور به نحوی مشخص خواهد کرد که نظم جهانی در آینده چگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه «قدرت‌های بزرگ هسته‌ای عملا بطور غیرمستقیم در خاک با هم می‌جنگند» افزود: دولت اوکراین به توافقی با غرب دست یافته است که بر اساس آن جان مردم اوکراین با سلاح مبادله می‌شود.

لوکاشنکو تاکید کرد: این یک مساله دردناک است. اما بگذارید نگاهی فلسفی به تحولات بیندازیم. چه کسی در این دور جدید از تقابل میان شرق و غرب پیروز شده است؟ ما پیروز نشده‌ایم؟ آنها هم پیروز نشده‌اند.

رئیس جمهور بلاروس با بیان اینکه همه روسای جمهوری سابق اوکراین کشورشان را غارت کردند، گفت: اوکراین کشوری شکوفا با خاکی حاصلخیز و دارای نیمی از عناصر جدول مندلیف است. به ۲ دریا راه دارد و از معادن و غول‌های صنعتی با مردمی خلاق و سختکوش دارد.

لوکاشنکو اظهار کرد که مردم اوکراین باید آزاد زندگی کنند، شاد باشند و ثروتمند شوند. اما آنها ثروتمند نشدند بلکه فقط شمار معدودی از آنها ثروت کسب کردند. اولیگارش‌ها و افراد قدرتمند همه منابع را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی