Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان کاراته کشورمان پس از کسب 5 مدال نقره و 3 مدال برنز، بعدازظهر فردا وارد تهران خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ملی پوشان کاراته کشورمان پس از کسب ۵ مدال نقره و ۳ مدال برنز در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشور های اسلامی قونیه ۲۰۲۱، ساعت ۱۵ فردا یکشنبه ۳۰ مرداد به عنوان آخرین کاروان ایران وارد تهران خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات کاراته بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، علی اصغر اسیابری در کومیته وزن ۷۵- کیلوگرم و کاتای تیمی بانوان متشکل از زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی، فاطمه صادقی در کاتا انفرادی و مبینا حیدری در کومیته وزن ۶۸- کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و سارا بهمنیار در کومیته وزن ۵۰- کیلوگرم، کاتای تیمی مردان متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند، میلاد فرازمهر و لیلا برجعلی در کومیته وزن ۶۸+ کیلوگرم مدال برنز را بدست اوردند.

بدین ترتیب در پایان مسابقات کاراته پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی نمایندگان کاراته کشورمان از ۱۴ فرصت مدال، موفق شدند ۸ مدال شامل ۵ نقره و ۳ برنز کسب کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته کومیته وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی و امیری به فینال

به گزارش "ورزش سه " و به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای تورنمنت جاده ابریشم به میزبانی باکو چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر فردا برای کسب نشان طلا با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی دیدار می‌کند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با یک پیروزی و کسب مدال برنز به کارش‌ پایان داد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن‌ قرقیزستانی را شکست داده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و به برتری رسید.امیری عصر فردا در فینال با "الکساندر زیریانوف" از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان‌ دوسیبای" از قزاقستان نبارره کرد و با قبول شکست به مدال برنز بسنده کرد.

باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و دو برنز بوکسورهای ایرانی در تورنمنت جاده ابریشم
  • بوکسورهای ایرانی در جاده ابریشم نقره‌ای شدند 
  • کسب دو نقره و دو برنز بوکسورهای ایرانی در تورنمنت جاده ابریشم 
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • صعود پرویزی و امیری به فینال