Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛‌ در حالی پرونده برجامی تیتر یک اخبار کشور است که همچنان از محتوای آن خبر موثقی در دسترس نیست. در حقیقت پس از پایان آخرین دور از مذاکرات وین که به ارائه متن توافق پیشنهادی از سوی اروپا منتهی شد، همه چیز مهر محرمانه خرده است؛ از متن توافق نامه تا پاسخ ایران به این متن. تمام اخبار هم از جنس پیش بینی، تحلیل و یا به نقل از منابع آگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان بازار تایید و تکذیب ها هم داغ است. همین موضوع منجر شده تا نااطمینانی از آینده برجام به اوج برسد. نااطمینانی که به نظر می رسد امروز، معاملات بورس را تحت تاثیر قرار داده است.

در نیمه اول روز شنبه،‌شاهد فشار فروش در نمادهای برجامی هستیم؛ نمادهایی که تا هفته گذشته با اقبال بالایی همراه شده بودند و گروه خودرویی و بانکی، بیش‌ترین بازدهی را نصیب سهامداران خود کرده بودند.

شاخص کل در ۹۰ دقیقه ابتدایی بازار با کاهش حدود ۴٬۵۰۰ واحدی همراه شده است که فارس با ۶۴۸،کچاد با ۵۶۷، خودرو با ۲۱۷۱ واحد بیش ترین تاثیر منفی را داشتند.

اکثر نمادهای خودرویی و بانکی که برندگان برجام در بازار سرمایه محسوب می شوند در رنج منفی در حال معامله هستند اما نسبت به ابتدای صبح کمی شاهد افزایش تقاضا و تعدیل قیمت در این نمادها هستیم. در نقطه مقابل پالایشی ها که معاملات خنثی ای را در محدوده صفر تابلو تجربه می کردند به نظر می رسد که کمی با افزایش فشار فروش همراه شدند.

در نیمه اول بازار،‌ارزش معاملات خرد به حدود هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته کمی کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین در ۹۰ دقیقه ابتدایی بازار، حقیقی‌ها حدود ۱۲۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند که نسبت به دو روز گذشته افزایش یافته است.

خساپا با ۱۲، فجام با ۹ و پترول با ۸ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند و حفارس با ۲۰، فپنتا با ۲ و شراز با ۲ بیش‌ترین ورود پول حقیقی را در نیمه اول تجربه کردند.

 

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر بورس تهران شاخص کل بورس پیش بینی بورس وضعیت امروز بورس پیش بینی بورس فردا اخبار مرتبط مانور برجامی بورس / راه شاخص کل و هم‌ وزن از هم جدا شد ۱۴۰۱/۵/۲۶ برزخ برجامی بورس همچنان ادامه دارد ۱۴۰۱/۵/۲۵ از برجام نسخه سعادت آباد رونمایی شد / بورس خوب بود اما ... ۱۴۰۱/۵/۲۲ سرگیجه برجامی بورس / برگشت شاخص کل از سطح حمایتی؟ ۱۴۰۱/۵/۲۰ سیگنال دلار به بورس در تایم پایانی / شاخص کل در سالگرد ریزش تاریخی قرمز پوش شد ۱۴۰۱/۵/۱۹ پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ مرداد؛ به برزخ بورس خوش آمدید! ۱۴۰۱/۵/۱۸ آخرین ویدیو ها روایت عجیب متین ستوده از تجربه کردن مرگ! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۱۰:۳۳ آیا خودرو در بورس کالا ارزان تر از بازار است؟ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۹:۲۵ همایش فضای مجازی با مهمانانی که اینترنت را نمی شناسند + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۸:۴۴ تغییر گریم پارسا پیروزفر برای کمتر شدن زیبابی! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۸:۲۶ اشتباه عجیب دروازه بان پیکان! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۸:۲۱ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۴۶ ونزوئلا تمایلی به قرارداد نفت در ازای بدهی با اروپا ندارد ۱۰:۴۲ نباید بگوییم قیمت‌ها به شهریور بازگردد، ملاک اسفند ماه است / لایحه اصلاح یارانه را به مجلس نفرستاده‌ایم تا ... ۱۰:۳۹ در مورد حق آبه ها به نقاط خوبی دست یافته ایم ۱۰:۳۹ شنبه بورس به رنگ قرمز / برجامی ها باز می گردند؟ ۱۰:۳۴ اولین پرنده سمی جهان + عکس ۱۰:۲۷ نرخ رسمی ۱۰ ارز افزایش یافت ۱۰:۱۹ کوپن الکترونیکی چه شد؟ ۱۰:۱۶ امسال قطعه دوم تهران-شمال تکمیل می شود ۱۰:۰۸ معوقات بازنشستگان کی پرداخت می شود؟ ۱۰:۰۲ یارانه ها به چه صورت ادامه پیدا می‌کند؛ نقدی یا کالابرگ؟ / چرا قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰ بازنگشت؟ ۱۰:۰۲ افزایش اتو‌سرویس های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول ۰۹:۵۹ آپارتمان های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟ ۰۹:۵۵ پرسپولیس-فولاد؛ سه هیچ به نفع فولاد؟ ۰۹:۴۹ گاز در محدوده هایی از منطقه ۱۴ تهران قطع می شود ۰۹:۴۷ علایم مهم فشار خون ۰۹:۴۱ ریزش قیمت بیت کوین به کانال ۲۱ هزار دلاری/ افت ۱۰ درصدی قیمت اتریوم ۰۹:۳۰ گران ترین تیم های لیگ ایران + عکس ۰۹:۲۵ آیا خودرو در بورس کالا ارزان تر از بازار است؟ ۰۹:۱۶ توضیح رییس سازمان پزشکی قانونی درباره پرونده‌های عبدالباقی و قاضی منصوری ۰۹:۰۶ نفت در سودای ۱۰۰ دلاری شدن ۰۹:۰۲ در آخرین موج کرونا هستیم؟ ۰۸:۵۶ دلار قیمت طلا را کاهش داد ۰۸:۵۱ احتمال وقوع سیل در ۹ استان ۰۸:۴۴ همایش فضای مجازی با مهمانانی که اینترنت را نمی شناسند + فیلم ۰۸:۳۲ چالوس و آزادراه تهران-شمال بازگشایی شدند ۰۸:۲۱ اشتباه عجیب دروازه بان پیکان! + فیلم ۰۷:۰۰ ۵ شب سفر به جزیره رویایی مالدیو چقدر خرج دارد؟ + جدول قیمت ۰۱:۴۶ هاچ‌ بک پرقدرت و جذاب آئودی + عکس ۰۱:۲۳ بهترین روش پخت مرغ / روش های طلایی برای پخت یک مرغ خوشمزه و اصیل ۰۱:۱۵ فال هفته؛ فال هفتگی عشق از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور ۰۱:۰۴ عدد اکتان بنزین چیست؟ + نکات مهم هنگام بنزین زدن به خودرو ۰۰:۵۱ فال ابجد روزانه شنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۳۸ زعفران رو چطوری نگهداری کنیم تا همیشه خوش عطر و رنگ بمونه؟ ۰۰:۳۷ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۲ از شکست درسش را بگیرید، ترسش را نگیرید! ۰۰:۲۹ فال حافظ امروز شنبه ۲۹ مرداد + تفسیر دقیق ۰۰:۲۵ یک قانون مهم که باید کودکان یاد بگیرند ۰۰:۲۲ فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲۹ مرداد ۲۳:۵۳ نقشه کرونایی قرمزتر شد ۲۳:۵۳ بازیگرانی که نقش مشاهیر ایرانی را بازی کرده اند + عکس ۲۳:۲۷ احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران ۲۳:۱۰ همراه اول بسته اینترنت هدیه خبرنگاری را فعال کرد ۲۳:۰۸ اشتباه عجیب سعید صادقی در موقعیت گلزنی + فیلم ۲۲:۴۴ سخنگوی دولت: اعتماد به آمریکا در روابط بین‌الملل معنی ندارد ۲۲:۳۵ رودخانه معروف چین هم خشک شد + فیلم ۲۲:۳۰ شعر معروف ارغوان با صدای سایه + فیلم ۲۲:۲۴ اظهارات اولیانوف در خصوص صادرات نفت ایران پس از امضای برجام ۲۲:۲۰ دلیل عدم دریافت کد تایید شبکه های اجتماعی از طریق پیامک ۲۲:۱۲ برای میان وعده این مواد غذایی را استفاده کنید ۲۲:۰۱ رگبار باران در تهران و البرز اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران شاخص کل بورس پیش بینی بورس وضعیت امروز بورس پیش بینی بورس فردا پیش بینی بیش ترین ۲۹ مرداد شاخص کل ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ صندوق قابل معامله بیت‌کوین بلک راک در حال نزدیک شدن به نقطه عطف مهمی است و جریان ورودی آن در طی ۶۹ روز گذشته به شدت توجه‌خواه بوده است. این موفقیت، این صندوق را به آستانه ورود به لیست ۱۰ صندوق برتر بورس بیت‌کوین برای بلندترین جریان ورودی روزانه قرار می‌دهد.

اریک بالچوناس، کارشناس مشهور صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در بلومبرگ، از نزدیک روند صعود صندوق بلک راک را زیر نظر دارد و به ماهیت قابل توجه آن اشاره کرده است.

در چشم‌انداز بازار که ثبات در آن کلیدی است، عملکرد صندوق بلک راک برجسته شده است و بر خلاف سایر مدعیان در رده‌های بالای بیشترین جریان ورودی روزانه، این صندوق تنها نماینده بخش رو به رشد صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین است. در حالی که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین سنتی بر تابلوی امتیازات، غالب هستند، حضور صندوق بلک راک علاقه روزافزون به دارایی‌های دیجیتال در حلقه‌های نهادی را برجسته می‌کند.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، با نزدیک‌تر شدن صندوق بلک راک به ۱۰ رتبه برتر، انتظارات در بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین بیشتر می‌شود. این روند چه به صعود خود ادامه دهد و چه با شکست مواجه شود، منعکس‌کننده تعامل پویا بین امور مالی سنتی و فضای غیرقابل پیش‌بینی ارزهای دیجیتال است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۶۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۲.۵۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۵ میلیارد دلار است که ۸.۳۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۳.۵۲ میلیارد دلار است که ۹۳.۴۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6086174 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟