Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:07:34 GMT

تلاش پرسپولیس برای جلوگیری از یک اتفاق تلخ

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۳۳۳۱

تلاش پرسپولیس برای جلوگیری از یک اتفاق تلخ

به احتمال فراوان مرتضی پورعلی‌گنجی برای سومین هفته متوالی غایب بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی گنجی مدافع جدید پرسپولیس هفته اول را به دلیل صادر نشدن کارت بازی و همچنین محرومیت به دلیل اخراج در آخرین بازی که در لیگ برتر داشته از دست داد. مرتضی دیدار مقابل فولاد را هم به دلیل صادر نشدن آی تی سی از دست داد و به احتمال زیاد در دیدار مقابل آلومینیوم اراک هم غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب ماجرا اینجاست که یکی از وکلای حقوقی ادعای جالبی را مطرح کرد که خبر بدی برای پرسپولیس و مدافع ملی پوش این تیم محسوب می‌شود. این وکیل مدعی شد طبق قانون، محرومیت بازیکن باید بعد از صدور کارت بازی محاسبه شود.

در واقع الان که آی‌تی‌سی پورعلی گنجی قبل از بازی هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک هم صادر شده، این بازیکن امکان همراهی پرسپولیس را ندارد و در آن دیدار باید محرومیت یک جلسه ای خود را پشت سر بگذارد.

اتفاقی که ضربه بزرگی برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود و باعث می‌شود، برای سومین بازی متوالی نتوانند از مدافع اصلی خودشان استفاده کنند. طبق پیگیری‌ها ادعای این وکیل صحت دارد و حتی یکی از اعضای کمیته انضباطی هم این موضوع را تایید کرد.

با این حال باشگاه پرسپولیس می‌خواهد تلاش کند تا در صورتیکه قانون اجازه دهد، پورعلی گنجی در دیدار مقابل آلومینیوم بازی کند ولی احتمال حضور این بازیکن در دیدار جمعه پرسپولیس بسیار ضعیف است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید