Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم از بهره‌برداری ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن واقع در پردیسان در هفته دولت خبر داد.

داریوش بلدی امروز ۳۰ مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای کنترل وضعیت مسکن مردم عزم جدی دارد و در عمل هم نشان داده که پیگیر این امر است
وی اجرای طرح‌های مختلف نهضت ملی مسکن در استان را مورد توجه قرار داد و افزود: ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن (زیتون ۶) واقع در پردیسان بااعتباری بالغ‌بر ۵۷۶ میلیارد ریال آورده متقاضی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد: علاوه بر اعتباری که مطرح شد، برای پروژه مذکور ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بنیاد مسکن تأمین می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نهضت ملی مسکن هفته دولت نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع انتخاب واحد متقاضیان نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یوسف زاده افزود: تحویل این واحدها بر اساس زمان بندی اعلام شده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر اراک در سایت کوی سردار سلیمانی برای تکمیل مبالغ اعلامی و بر اساس اولویت بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم‌ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است.

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد
  • شروع انتخاب واحد متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • بنیاد مسکن بیش از ۲۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان احداث می‌کند