Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تیموری گفت: ۲۷ پروژه  شامل پروژه‌های عمرانی، ورزشی و بهداشتی، آبرسانی، احداث جاده  با  ۱۳۹ میلیارد ریال که ۲۹ میلیارد ریال آن با کمک بخش خصوصی تامین شده است، در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

او می گوید: در دولت سیزدهم تلاش شده تا پروژه‌های نیمه تمام در کشور تکمیل شود و همین رویکرد در شهرستان بهاباد نیز به صورت جدی دنبال شد تا این طرح‌ها تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنایی مشعل گاز در روستا‌های بهاباد

او می گوید: در چند سال اخیر روستا‌های بالای ۲۰ خانوار دربهاباد از نعمت گاز بهره‌مند شدند که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد هزینه در برداشت.

تیموری با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بهاباد در استفاده از نیرو گاه خورشیدی، از بهره برداری نیروگاه خورشیدی ۲۰ مگاواتی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان تا شش ماه آینده در این شهرستان خبر داد.

شهرستان بهاباد بیمارستان ندارد

تیموری گفت: با وجود بعد مسافتی که شهرستان بهاباد با مرکز استان یزد دارد، حتی از یک بیمارستان مناسب محروم است و جزء ۳۱ شهرستان محروم کشور قرار گرفته است.

او می گوید: در سفر رئیس جمهور به استان یزد برای بیمارستان ۹۶ تخت خوابی شهرستان بهاباد ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت پروژه های عمرانی شهرستان بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید