Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:23:17 GMT

منتفی شدن حضور بازیکن اروگوئه‌ای در صنعت‌نفت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۰۵۲۱

منتفی شدن حضور بازیکن اروگوئه‌ای در صنعت‌نفت

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل برابر فولاد بود که سرمربی صنعت نفت از حضور دو بازیکن خارجی در این تیم خبر داد. رضا پرکاس در نشست خبری بعد از آن دیدار گفت: کار جذب یکی از آنها تکمیل شده است و به آبادان که برگردم این موضوع را پیگیری می‌کنم. تلاش داریم در 48 ساعت آینده برای ایشان بلیت تهیه کنم تا به ایران سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنان ما اهل اروگوئه است و در لیگ این کشور بازی می‌کند و حتی 3 روز پیش نیز یک پاس گل داد. او بازیکن آماده‌ای است و به محض حضور در آبادان، می‌تواند برای تیم به میدان برود و نیازی به بدنسازی ندارد.

این بازیکن که سوسا نام داشت، مدنظر پرکاس قرار گرفته بود و حتی طرفین به توافقات اولیه ای نیز رسیده بودند اما به دلیل آنچه که عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای عنوان شده بود، حضور سوسا در ایران منتفی شد.

در اطلاعیه آبادانی ها که در این خصوص منتشر شده، آمده است: در حالی که باشگاه صنعت نفت آبادان تمامی مراحل قانونی از جمله تایید شدن فنی توسط سرمربی، اقدام جهت اخذ ویزای کار و مذاکرات نهایی مالی با این بازیکن را طی کرده بود جذب این بازیکن بدلیل عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای که سوسا در حال حاضر عضو آن است به سرانجام نرسید.

باشگاه صنعت نفت آبادان در چند روز گذشته پیشرفت قابل توجه ای در مذاکرات با سوسا و باشگاه اروگوئه ای داشت اما در لحظات پایانی باشگاه فعلی این بازیکن بدلیل مصدوم و اخراج شدن بازیکنانش و همچنین تاثیرگذار بودن سوسا در بازی های این تیم از صدور رضایت نامه این بازیکن سر باز زد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر نقل و انتقالات اروگوئه ای صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما