Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپیده عباسی گفت: برای تبدیل شدن استان البرز به پایتخت ورزش های رزمی کشور باید زیر ساخت های ورزشی بهبود یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپیده عباسی از مربیان و داوران ورزشی استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: استان البرز در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی توانست ۲۰ مدال را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از بین این ۲۰ مدال ۶ مدال آن را زنان به دست آوردند.   عباسی افزود: امروز استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزش بانوان در استان وجود دارد و باید با حمایت از این عزیزان تعداد این ورزشکاران را افزایش دهیم.   این مربی با بیان اینکه بانوان به اهمیت ورزش پی برده اند، تصریح کرد: خانواده ها به اهمیت ورزش برای سلامتی رسیده اند و برای اوقات فراغت فرزندان خود ساعتی را به ورزش اختصاص می دهند.   عباسی گفت: مادر ستون خانه است و سلامتی او باید در اولویت قرار گیرد زیرا مادر سالم خانواده ای سالم را رقم می زند.   وی ادامه داد: متاسفانه زیرساخت های ورزشی در شهرستان های استان البرز بسیار ضعیف است، اما استعدادهای بی نظیر ورزشی در شهرستان ها وجود دارد که مسئولین باید این مهم را دریابند.   این مربی تصریح کرد: در تابستان پیش رو بانوان در رشته های رزمی در استان در بخش مسابقات کشوری به میزبانی البرز و مشهد و ترکیه خوش درخشیدند و مجموع مدال افتخارات بانوان در تابستان سال جاری حدود ۴۰ مدال بود که در جایگاه خود بی نظیر است.   عباسی با بیان اینکه استان البرز می تواند پایتخت ورزش های رزمی کشور شود، بیان کرد: این پتانسیل وجود دارد اما برای تبدیل شدن آن به واقعیت ها باید زیر ساخت های ورزشی در سراسر استان بهبود یابد.   وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و افزایش زیرساخت ها بتوانیم در تابستان سال آینده تعداد مدال های بانوان ورزشکار استان را در عرصه ملی و بین المللی افزایش دهیم.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در مراسمی با حضور مسئولان،  از ۵۰ ورزشکار دختر و پسر قهرمان و مدال آور در سالن ورزشی شهدای شهرک امام خمینی بخش اسیر شهرستان مهر تجلیل شد.

این ورزشکاران در رشته‌های کونگ فو، جودو، تکواندو و کاراته در مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری ،  مدال کسب کرده بودند. .

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به خوشنویسی در کتاب‌های آموزشی
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر