Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سازمان ثبت احوال کشور، هاشم کارگر در جلسه شورای راهبردی این سازمان با اشاره به اقدامات و تاکیدهای دولت سیزدهم در نگاه تحول گرایانه در همه زمینه‌ها اظهارداشت: باید در مسیر تحول نظام هویتی کشور قدم برداریم و شعار و وظیفه ما تحول در نظام هویتی کشور است.

کارگر با اشاره به اینکه انجام این مهم منابع، ابزار و امکانات خاص خود را می طلبد افزود: مدیران باید شناخت کاملی از وضع موجود به دست آوردند و با طراحی چشم اندازی مناسب، اهداف و نقشه راه خود را برای رسیدن به آنها ترسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه مدیران در سازمان ثبت احوال باید از توانمندی های لازم برخوردار باشند و همواره در جهت بهبود امور حرکت کنند گفت: منفی‌گرایی و تنها به نقاط ضعف توجه داشتن گره‌ای از مشکلات باز نمی‌کند و یک مدیر باید در راستای وظیفه سرپرستی خویش امیدبخش زیر مجموعه خود باشند.

تسریع صدور مدارک هویتی زائران اربعین

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه مدیران ستادی باید همواره در کنار ادارات کل ثبت احوال استان‌ها باشند افزود: در ایام اربعین، آمادگی کامل برای ارائه خدمات در سازمان ثبت احوال وجود دارد و این امر به استان‌ها نیز ابلاغ شده تا شاهد تسریع در امور باشیم و زائران بدون دغدغه در مراسم حضور یابند.

وی با اشاره به ضرورت الکترونیکی شدن ارتباط سازمان ثبت احوال کشور با سایر دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: انجام هر کاری وابسته به سه عامل برنامه‌ریزی، پیگیری و نظارت است، سازمان باید یکپارچه عمل کند و به هیچ وجه تفاوتی بین ستاد و استان وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر انجام صحیح امور، افزود: ثبت‌نام و دریافت کارت ملی هوشمند باید از طریق دفاتر پیشخوان انجام شود و شاهد انبوه کارت ملی هوشمند در ادارات نباشیم و در این راستا باید نظارت شود.

وی همچنین بر هماهنگی و تسریع در صدور کارت های هوشمند ملی باقیمانده تاکید کرد.

کارگر درباره اقدامات لازم برای پایداری سیستم‌ها و نظارت مستمر بر این امر تاکید کرد و گفت: حوزه فناوری باید در این زمینه بسیار فعال باشد و همواره تلاش کند تا سیستم‌ها و سامانه‌های مورد استفاده از پایداری لازم برخوردار باشند.

کارگر با اشاره به اختیارات مدیران افزود: باید از اختیارات در مسیر قانونی خود استفاده شود و کمیته‌ها و شوراهای سازمانی در جهت تسریع امور و ارائه خدمات بهتر و جامع تر به شهروندان از اختیارات خود استفاده کنند و از تصمیمات بدون در نظر گرفتن مقررات و مصالح سازمان جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: کارت ملی دارای ۵۰ اطلاعات هویتی فرد است

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 1664873

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارت ملی سازمان ثبت احوال سازمان ثبت احوال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،سردار سعید منتظرالمهدی با تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای تاکید کرد: پلیس به عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع بوده و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و مأموریت‌های پلیس به ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقا امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بینِ بخشی (نیمه آشکار و نیمه پنهان) به پروژه سرویسِ اسکورت و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آنها به خارج از کشور می‌نمودند اشاره کنم که از نقاط درخشان کارنامه کاری همکارانم در پلیس امنیت عمومی فراجا است.

به گفته وی در فاز اول این پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده که پرونده آنها در دست اقدام و پیگیری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به «پروژه کینگ» که شبکه ای سازمان یافته برای قاچاق زنان به کشورهای ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و گفت: ارتباطات آنها با باندهایِ تجارتِ مستهجن و غیر اخلاقیِ خارج از کشور مشخص و در نهایت اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، گفت: متأسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان (۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه «چَتِربِیت» که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و … تبلیغ می‌نمود گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و… می‌نمودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی "رافائل" که با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به سوی ابتذال و حیا زدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی ۲ سر شبکه اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکوهای تبلیغاتیِ آنان را مسدود کند.

وی خاطر نشان کرد: البته کار بر روی این پرونده به اتمام نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی و ساکنِ کشورهای همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باندهای فساد، فحشاء و سایت‌های شرط بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز ارتباط گسترده‌ای با تولیدکنندگان محتواهایِ مبتذلِ ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارجِ کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و به طور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایرِ راه‌های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.

سخنگوی پلیس در ادامه به سراغ پرونده «لِوِل آپ دنس» که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشاء و … می‌نمودند، رفت و گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد