Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت و گاز لوک‌اویل روسیه اعلام کرد که با خرید ۱۰۰درصد سهام باشگاه فوتبال اسپارتاک مسکو، به طور رسمی مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفته است.

به گزارش ایران اکونومیست، باشگاه اسپارتاک مسکو با ۲۲ قهرمانی در لیگ برتر روسیه موفق‌ترین باشگاه روسیه از حیث عناوین داخلی محسوب می‌شود.

لوک اویل که پیش از این هم یکی از عمده سهامداران باشگاه اسپارتاک بود، با خرید تمام سهام این باشگاه، مالکیت آن و ورزشگاه ۴۵هزار نفری اوتکریتیه آرنا را در اختیار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت لوک‌اویل پس از شرکت روس‌نفت دومین شرکت نفتی بزرگ روسیه محسوب می‌شود. 

این شرکت پس از به دست گرفتن مالکیت باشگاه اسپارتاک اعلام کرد که «لئونید فودن» ۶۶ ساله رئیس این باشگاه، از مدیریت اسپارتاک کنار خواهد رفت. 

اسپارتاک از دهه ۱۹۹۰ تقریبا قدرت اول فوتبال روسیه بوده و هرچند در سال‌های اخیر با قدرت گرفتن تیم‌های زسکامسکو و زنیت سن‌پترزبورگ، تا اندازه‌ای قدرت خود را از دست داده است. این تیم در سال ۲۰۱۷ با قهرمانی در لیگ روسیه، به طلسم ۱۶ ساله خود در لیگ داخلی این کشور پایان داد اما لوکوموتیو فصل بعد قهرمانی را از آنها گرفت و در ادامه نیز زنیت چهار سال پیاپی قهرمان شد. 

باشگاه روسیه‌ای فصل گذشته را در ردهم نازل دهم به پایان رساند اما در جام حذفی روسیه با شکست دینامو، یک جام را به خانه برد و حالا با مالکیت تام لوک‌اویل امیدوار است به روزهای اوج بازگردد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: روسیه ، ایرنا ، لیگ برتر روسیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روسیه ایرنا لیگ برتر روسیه باشگاه اسپارتاک لوک اویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • فیلم| حملۀ اوکراین به تأسیسات نفتی روسیه
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند