Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وحید گلی‌کانی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نماد مدیران تربیت یافته مکتب روح الله، بیان کرد: رجایی و باهنر نماد مدیران تربیت یافته مکتب روح الله هستند که به عنوان رئیس جمهور و نخست وزیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه خدمت، بی‌ریا، بی‌شائبه و ایثارگرانه برای ملت جمهوری اسلامی ایران فعالیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته دولت امسال، اولین سال حضور دولت سیزدهم به ریاست دکتر رئیسی و در استان تهران به ریاست دکتر منصوری است، قطعا نقیصه‌هایی در ارائه خدمات به جهت نوع سیاست گذاری سنوات گذشته و سطح انتظارات شهروندان وجود دارد، اما با پیگیری‌های مدیران شهرستانی امیدواریم در هفته دولت شاهد افتتاح چند پروژه در حوزه عمرانی، خدماتی و دیگر حوزه‌ها به منظور افزایش زیرساخت‌ها باشیم.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: تیم مدیریتی فرمانداری شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های درون شهرستانی بسته شده که این نگاه وفاق و همدلی مورد توجه استاندار و تیم انتصاباتی استانی قرار گرفت و از مزیت‌های استفاده از ظرفیت بومی؛ آشنایی با شهرستان، دسترسی به مدیران و دیگر موارد است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس گفت: در حوزه‌ اجتماعی فعالیت های بسیاری مانند جمع‌آوری معتادین متجاهر، کودکان کار و دیگر موارد در حال انجام است که این امر بیانگر افزایش سرعت‌العمل ما نسبت به گذشته می‌باشد، همچنین پس از حضور بنده به عنوان فرماندار، پنج اداره خدمات‌رسان در شهرستان افتتاح شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از ادارات تازه تاسیس شهرستان مجموعه هلال احمر است که قریب به هزار امدادگر آموزش داده و چندین خانه هلال در فرهنگسراها و مصلای شهرستان نیز افتتاح شده، همچنین اداره بیمه سلامت که در ایام دهه فجر مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت که در جراحی اقتصادی دولت نقش بسزایی به منظور کاهش هزینه‌های درمان شهروندان داشته و خانه هنری نیز در این دهه افتتاح گردید.

گلی‌کانی افزود: یکی از مطالباتی که در شورای اداری استان و در سفر ریاست جمهور به شهرستان‌های غرب استان مطرح شد، همچنین به عنوان مصوبه سفر نیز تلقی گردید، کمبود بعضی از ادارات در شهرستان است که مکاتباتی نیز از سوی استان در حال انجام می‌باشد همچنین به دنبال احداث شهرک اداری در شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: مصوبه بعدی موضوع حریم و بستر رودخانه شادچای سرریز رودخانه کرج در منطقه محمد آباد است که مشکلاتی در این منطقه به وجود آورده که به دنبال رفع آن هستیم، همچنین از موضوعات در دست انجام، فعالیت در حوزه عمرانی شهرستان می‌باشد.

فرماندار شهرستان قدس بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در شهرهای استان در مقطع فعلی، شروع پروژه‌های عمرانی جدید نیست، بلکه اتمام پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیفی می‌باشد که در سنوات گذشته شاهد پیشرفت آن نبوده‌ایم، همچنین یکی از مطالبات به حق شهروندان، دائمی بودن پایگاه انتقال خون بود که در این راستا پیگیری‌هایی انجام شد و منجر به فعالیت دائمی پایگاه انتقال خون گردید.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس  با اشاره به افتتاح مدرسه استعدادهای درخشان در شهرستان عنوان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، ۴ کد مدرسه استعدادهای درخشان به شهرستان اختصاص یافت و امیدواریم با افتتاح این نوع از مدرسه، شاهد ارتقای سرانه آموزشی شهرستان باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرستان مشکل کمبود آب است که در گذشته اجرای طرح بیلقان به منظور تامین بخشی از آن شروع شد؛ اما طرح انتقال آب پاک، جایگزین این طرح به دلیل ایجاد تصفیه‌خانه که هزینه‌ای سنگین داشت، شده است.

گلی‌کانی گفت: در طرح انتقال آب پاک از تصفیه‌خانه شماره ۶ استان تهران از محل تنش‌های آبی برای شهرستان سهمی اختصاص یافت که اجرای آن شروع شده است و این پروژه نماد یک پروژه جهادی می‌باشد زیرا اجرای دو ساله آن به ۴ ماه تبدیل گردید.

وی ادامه داد: شهروندان می‌بایست نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند چرا که باتوجه به کمبود آب هرچقدر در راستای تامین آن اقدام شود، اگر الگوی مصرف رعایت نشود بی نتیجه خواهد بود، همچنین به منظور برگرداندن چند حلقه چاه آب شرب در اختیار شهرداری به دنبال استفاده از پساب تصفیه خانه در مسیر خدمات شهرداری هستیم.

فرماندار شهرستان قدس عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های شهروندان کمبود سینما بود که در سال ۱۳۹۸ با ظرفیت ۲۸۴ نفری توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و تکمیل گردید اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مورد بهره‌برداری قرار نگرفت و با پیگیری‌های به عمل آمده مجوز پخش آن اخذ و این سالن تحت عنوان سالن سینمای ایرانیان در محور ورودی شهرستان افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: پروژه تولید نان حجیم با مجوز اداره محیط زیست و مجموعه صمت با هزینه بخش خصوصی افتتاح می‌شود که در فاز اول قریب به ۴۷ نفر اشتغالزایی و در فازهای توسعه  تا ۵۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت، همچنین سالن آمفی تئاتر مجموعه فرمانداری نیز که در سال ۹۸ مورد تعدی قرار گرفت در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس ادامه داد: زیر گذر کاووسیه یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان است که با تغییر مجموعه مدیریتی شهرداری شاهد تسریع در روند بهره‌برداری آن می‌باشیم. هر چند افتتاح آن برای مردم کاووسیه نیازمند فعل و انفعالات دیگری به منظور ارتقای ایمنی است.  

وحید گلی‌کانی عنوان کرد: از پروژه‌های شهرداری می‌توان به افتتاح  المان میدان امام حسین(ع)، زمین والیبال ساحلی، زمین چمن مصنوعی و بازسازی آمفی تئاتر روباز پارک حضرت ولیعصر (عج) و کلنگ زنی مجموعه تنیس پارک آزادگان، مجموعه ورزشی آبشن و زیتون، خانه فرهنگ امامزاده و ایستگاه آتش نشانی سرخه حصار اشاره کرد.

فرماندار شهرستان قدس گفت: یکی  دیگر از پروژه‌ها،   افتتاح ورودی دسترسی محلی به شهرک زیتون است، حدود ۱۱ طرح دیگر نیز به منظور تسهیل در روند خدمت‌رسانی به شهروندان افتتاح خواهد شد که در حوزه برق می‌باشد و تامین ۴ هزار لامپ به منظور روشنایی معابر با همکاری شهرداری در حال جانمایی است.

این مقام مسئول گفت: براساس پیگیری‌های مجموعه فرمانداری و اداره کل روستایی استانداری تهران، موفق به جذب ۸ میلیارد ریال از محل ماده ۲۳ تخلفات راهنمایی و رانندگی برای دو پارچه از روستاهایی که از محل ارزش افزوده درآمد پایینی داشتند، به منظور آسفالت، جدول‌گذاری و حفر چاه جذبی شدیم که انجام شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس اظهار داشت: از رسانه‌ها و شهروندان خواستار همکاری به منظور حل مشکلات اجتماعی هستیم؛ چرا که به محض مشاهده این چنین موارد و اطلاع به مراجع مربوطه سریعا با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر در راستای رفع آن اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران ایرنا استان تهران شهرستان قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ایرنا استان تهران جمهوری اسلامی ایران ایرنا استان تهران شهرستان قدس فرماندار شهرستان قدس مقام مسئول هفته دولت خواهد شد پروژه ها گلی کانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است

علیرضا میری بنجار  بیان کرد: بارندگی‌های هفته پیش که در اقصی‌نقاط جنوب سیستان و بلوچستان بارید، بر اساس گفته‌های ریش‌سفیدان و مردم مهرستان هم در این شهرستان و هم در جنوب استان، بی‌سابقه بودند.
 
وی افزود: این بارندگی‌ها در جای‌جای سطح شهرستان به‌صورت هم‌زمان بارید که علی‌رغم خیروبرکت و سیراب‌کردن سفره‌های زیر زمینی و ذخایر آب برای تابستان، خسارات زیادی به کشاورزان، خانه‌های مردم و خصوصاً در سطح روستاها وارد کردند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: بر اساس هشدارهای هواشناسی و جلسه ستاد بحران شهرستان، در کنار دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به‌صورت آماده‌باش درصد برای جلوگیری از هرگونه حادثه برای کمک به مردم شریف مهرستان در آمدیم.
 
میری بنجار اضافه کرد: از اولین روز ورود سامانه در شهرستان، به فرماندهان پایگاه‌ها در همه اقشار از [عشایری، محلات، اصناف، فرهنگیان، دانش‌آموزی، جامعه زنان، و...] اعلام آماده‌باش داده شد که در اقصی‌نقاط مهرستان وضعیت بارندگی را رصد کرده و به کمک مردم بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: در روستای کوران تعدادی از خانه‌های مردم درگیر سیل بودند که همکاران و گروهای جهادی برای کمک به محل اعزام و ضمن کمک‌رسانی، برآورد خسارت شدند و همچنین به فرماندهان پایگاه ابلاغ گردید که خانه‌های خسارت‌دیده ناشی از بارندگی‌ها مردم را جمع‌بندی و جهت کمک‌رسانی از مبادی ذی‌ربط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی گزارش نمایند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه دوشادوش دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری مردم شریف مهرستان همیشه آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • افتتاح نمایندگی میوند بانک در کابل
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • مشگین‌شهر جزو ۴۰ شهرستان هدف شورای عالی جهاد سازندگی
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران
  • اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود