Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره تخلفات شرکت فولاد مبارکه اصفهان، اداره کل روابط عمومی صداوسیما در اطلاعیه‌ای ضمن رد اتهامات وارد شده به صداوسیما جزئیات قراردادهای قانونی یک دهه اخیر با شرکت فولاد مبارکه اصفهان را منتشر کرد.

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن اطلاعیه به این شرح است:

طی روزهای گذشته و در پی انتشار گزارش منسوب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اتهامات و ادعاهایی بی اساس درباره موضوع پرداخت ۲۲۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صداوسیما مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعاها که استناد آن به گزارش نهایی تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن از عملکرد آن شرکت است، موضوعی بدون بررسی دقیق و کارشناسی بوده که موجب تشویش اذهان عمومی و وهن رسانه ملی شده است. در این خصوص به استحضار افکار عمومی میرساند سازمان صداوسیما سال‌ها است در راستای انجام تکالیف قانونی و به منظور تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری برای تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت های بنگاه‌های اقتصادی اقدام به عقد قرارداد با آنها می نماید. شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز همانند سایر بنگاه‌های اقتصادی مشمول این امر بوده و از سال ۱۳۹۰ تاکنون براساس قوانین، برای اطلاع رسانی فعالیت‌های خود، با رسانه ملی برای پخش آگهی قرارداد منعقد کرده که مبالغ حاصله بر اساس قرارداد، طبق قانون به حساب خزانه داری کل که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی اعلام شده بود، واریز شده است. صداوسیما در راستای تنویر افکارعمومی، جزئیات این پرداخت ها را به شرح زیر اعلام می‌کند:

مجدداً یادآور می‌شود تمامی صورتحساب‌ها در زمان مقرر، صادر و تحویل شده و شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز به صورت مستمر و از سال های قبل، آگهی‌های خود را پخش کرده است. صداوسیما ضمن اعلام شفاف جزئیات این قراردادها و مبالغ حاصله، معتقد است در انعکاس گزارش کمیسیون صنایع و معادن، نام این سازمان بدون بررسی دقیق و کارشناسی برده شده است. از این‌رو سازمان صداوسیما حق خود را برای پیگیری حقوقی این موضوع محفوظ می‌داند.»

بیشتر بخوانید:

دفتر جهانگیری توصیه برای انتصاب فردی در فولاد مبارکه را تکذیب کرد واکنش دفتر مخبر به پاسخ دفتر جهانگیری

پاسخ واعظی به اتهامات علیه همسرش در فساد فولاد مبارکه

چکیده گزارش ۳۰۰صفحه‌ای مجلس از فساد در فولاد مبارکه / ۹۱ هزار میلیارد تومان جمع تخلفات مالی!

انتقاد عبدی از پول پاشی «چند میلیاردی به رسانه ملی و خبرگزاری های اصولگرا» برای پوشاندن «تخلف۹۱ هزار میلیارد تومانی» شرکت فولادی

روزنامه رسالت : اعلام ارقام و افراد پرونده فولاد مبارکه ، بازی با روان مردم است/ هنوز کسی در دادگاه محکوم نشده

۲۱۲۲۰

کد خبر 1665041

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما باشگاه فولاد خوزستان شرکت فولاد مبارکه اصفهان کمیسیون صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری