Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:26:11 GMT

ستاره تیم ملی: احترام اسکوچیچ را حفظ نکردیم!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۷۱۹۶

ستاره تیم ملی: احترام اسکوچیچ را حفظ نکردیم!

به گزارش "ورزش سه" وحید امیری بازیکن ثابت تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی که مصدومیتش در بازی با ذوب‌آهن او را از شرایط مسابقه دور کرده، این روزها ضمن پشت‌سر گذاشتن روزهای اولیه نقاهت پس از عمل جراجی، در حال انجام تمرینات آماده‌سازی شخصی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی است.

گفتگو با ستاره ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها، یکی از آیتم‌های برنامه فوتبال برتر بود که در آن وحید امیری در خصوص مباحث مختلف صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزیده این صحبت‌ها را در ادامه می‌خوانید؛

* حفظ شخصیت اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی

اتفاقاتی که افتاد به نظر من یک مقداری کار اسکوچیچ را کوچک شمردیم. در شرایطی که کرونا کل دنیا را گرفته بود و تیم ملی کشور ما با یک مساوی به دور دوم مقدماتی جام جهانی راه پیدا نمی کرد. اقای اسکوچیچ تیم ملی را در اختیار گرفتند. تلاش کردند. به کشورهای مختلف برای دیدن بازیکنان سفر کردند و در شرایط کرونا اردو‌های خیلی کمی برگزار کردند و در شرایطی که فدراسیون هم اوضاع خوبی تداشت، تلاش کردند و زحمت کشیدند. به نظر من ما نتوانستیم احترامی که باید را برای سرمربی تیم ملی قائل شویم. ناگفته هم نماند که ما در کل در این زمینه خوب عمل نکردیم.

* دو دستگی میان بازیکنان تیم ملی

به نظر من کوچک‌ترین دو دستگی بین بازیکنان وجود ندارد و ملاک قرار دادن این شرای برای ضربه زدن به تیم ملی بدور از عدالت است چون این بازیکنان هرموقع کنار هم بودند تمام تلاش‌شان را برای اعتلای پرچم ایران انجام دادند. بالاخره یک سری اتفاقات ناخوشایند افتاد که برای کسانی که اطلاعی از فوتبال نداشتند هم روی خوبی نداشت. آن هم بر می گردد به اتفاقاتی که در گذشته افتاد و باید مدیریت می‌شد. خواهشم از افرادی که در راس کار هستند و بازیکنان این است که تلاش کنند برای هدف ما که انجام بازی‌های خوب و خوشحالی مردم است.

* میان‌داری وحید امیری در بین استوری‌های متفاوت

شما در این شک نکنید که بازیکنان ما از نظر معرفت، اخلاق و شخصیت سرآمد هستند. اتفاقات گذشته، گذشته و قابل برگشت نیست. خواهش می‌کنم همه دست به دست هم دهیم. بازیکنان خوبی هم داریم.

* صحبت با اسکوچیچ در مورد شرایط جسمانی

در خصوص وضعیت خودم که با آقای دکتر با ایشان ارتباط گرفتیم حرف زدیم اما در خصوص مسائل دیگر صحبتی نداشتیم چرا که اصلا خودم را در حدی نمی‌بینم که در مورد تیم ملی اظهار نظر کنم. چون بازیکنی هستم که تا جایی که توان دارم لباس تیم ملی را بپوشم تمام توانم را می‌گذارم. در مورد سایر مسائل سعی می‌کنم دخالت نکنم چون حرفی که بزنیم صحبت‌های دیگری را به دنبال دارد که فکر می‌کنم‌ درست نیست. بالاخره افراد در فدراسیون و بازیکنان همه رفقای ما هستند که باید جوری رفتار کنیم که خدایی نکرده اتفاقی نیفتد و کسی از ما نرنجد.

* خواهش از ارکان مختلف فوتبال ایران

می‌خواهم خواهش کنم که هرکسی که در هر جایگاهی هست(من ورزش را می‌گویم که افرادی در سمتی هستند شامل مدیریت و معاونت و سرمربی و بازیکنان) هرکسی سعی کند کارش را به نحو احسن انجام بدهد. به شما قول می‌دهم اتفاقات خیلی خوبی برای تیم ملی کشورمان رخ بدهد. امروز بهترین روزی است که در ۱۰۰ روز گذشته داشتم و اولین روزی بود که توانستم کمی تمرینات فوتبالی داشته باشم و از کسانی که این روز را برای من رقم زدند تشکر می‌کنم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در چند فصل اخیر و از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و همچنین بالای سر بردن چندین جام لیگ برتر بوده است.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته گفته شده بود که این بازیکن علاقه زیادی دارد که به بارسلونا ملحق شود و بازی تحت هدایت ژاوی برای این تیم را تجربه کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او به حضورش در سیتی برای یک فصل دیگر ادامه داد.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که بارسلونا در حال بررسی شرایطی است که بتواند بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی این ستاره پرتغالی را در پنجره تابستانی پیش رو پرداخت کند. گفته می‌شود که او دیوانه وار مشتاق پیوستن به بارسلوناست و همین کار را برای این باشگاه راحت‌تر خواهد کرد.

مدیران باشگاه بارسلونا امیدوار هستند که بتوانند سیلوا را جذب کنند و او را به خرید بزرگ تابستانی این باشگاه تبدیل کنند. آنها باور دارند که در صورت فروش یک ستاره می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و خرید او برای آنها در دسترس است.

 روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک هستم با تایید این موضوع مدعی شده است که سیلوا حتی حاضر است دستمزدش را برای پیوستن به بارسلونا و سازگار شدن با شرایط مالی این باشگاه کاهش دهد که اتفاق بسیار خوب و مثبتی در روند انجام این انتقال به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟