Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما نتوانستیم احترامی که باید را برای سرمربی تیم ملی قائل شویم؛ ما در کل در این زمینه خوب عمل نکردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وحید امیری، وینگر تیم ملی فوتبال ایران پیرامون وضعیت دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: مقداری کار اسکوچیچ را کوچک شمردیم. در شرایطی که کرونا کل دنیا را گرفته بود و تیم ملی کشور ما با یک مساوی به دور دوم مقدماتی جام جهانی راه پیدا نمی کرد، اسکوچیچ تیم ملی را در اختیار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تلاش کرد، به کشورهای مختلف برای دیدن بازیکنان سفر کرد و در شرایط کرونا اردو‌های خیلی کمی برگزار کرد. در شرایطی که فدراسیون هم اوضاع خوبی نداشت، تلاش کرد و زحمت کشید. ما نتوانستیم احترامی که باید را برای سرمربی تیم ملی قائل شویم؛ ناگفته هم نماند که ما در کل در این زمینه خوب عمل نکردیم.

وی در ادامه بیان داشت: کوچک‌ترین دودستگی بین بازیکنان وجود ندارد و ملاک قرار دادن این شرایط برای ضربه زدن به تیم ملی به‌دور از عدالت است چون این بازیکنان هرموقع کنار هم بودند، تمام تلاش‌شان را برای اعتلای پرچم ایران انجام دادند. بالاخره یک سری اتفاقات ناخوشایند افتاد که برای کسانی که اطلاعی از فوتبال نداشتند هم روی خوبی نداشت؛ آن هم بر می‌گردد به اتفاقاتی که در گذشته افتاد و باید مدیریت می‌شد.

امیری درباره حواشی رخ داده بین بازیکنان عنوان داشت: خواهشم از افرادی که در راس کار هستند و بازیکنان این است که تلاش کنند برای هدف ما که انجام بازی‌های خوب و خوشحالی مردم است. شما در این شک نکنید که بازیکنان ما از نظر معرفت، اخلاق و شخصیت سرآمد هستند. اتفاقات گذشته، گذشته و قابل برگشت نیست. خواهش می‌کنم همه دست به دست هم دهیم. بازیکنان خوبی هم داریم.

او در مورد وضعیت جسمانی‌اش تأکید داشت: در خصوص وضعیت خودم که با آقای دکتر با اسکوچیچ ارتباط گرفتیم و حرف زدیم اما در خصوص مسائل دیگر صحبتی نداشتیم چرا که اصلا خودم را در حدی نمی‌بینم که در مورد تیم ملی اظهار نظر کنم. بازیکنی هستم که تا جایی که توان دارم لباس تیم ملی را بپوشم، تمام توانم را می‌گذارم. در مورد سایر مسائل سعی می‌کنم دخالت نکنم چون حرفی که بزنیم، صحبت‌های دیگری را به دنبال دارد که فکر می‌کنم‌ درست نیست. بالاخره افراد در فدراسیون و بازیکنان همه رفقای ما هستند که باید جوری رفتار کنیم که خدایی نکرده اتفاقی نیفتد و کسی از ما نرنجد.   وینگر تیم ملی فوتبال ایران در پایان به فوتبال برتر گفت: هر کسی که در هر جایگاهی هست، سعی کند کارش را به نحو احسن انجام بدهد. به شما قول می‌دهم اتفاقات خیلی خوبی برای تیم ملی کشورمان رخ بدهد. امروز بهترین روزی است که در ۱۰۰ روز گذشته داشتم و اولین روزی بود که توانستم کمی تمرینات فوتبالی داشته باشم و از کسانی که این روز را برای من رقم زدند تشکر می‌کنم.   بیش‌تر بخوانید؛   اعلام آخرین وضعیت درمان هافبک ملی‌پوش پرسپولیس/ تشکیل کمیسیون برای اعلام زمان بازگشت امیری   اسکوچیچ: فرش قرمز نه؛ انتظار احترام دارم/ برخی می‌خواهند کار من در تیم ملی ایران را بی‌ارزش کنند!

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی کرده که نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته است. نیمار در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین بازیکنان تهاجمی و هر بازیکنی در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده باشد.

پس از نیمار، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در جایگاه دوم ایستاده است. این ستاره فرانسوی در فصل 19-2018 و با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت بازیکنان هجومی هم به عثمان دمبله اختصاص دارد.

عثمان دمبله در فصل 18-2017 و در انتقالی به ارزش 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا او به سومین بازیکن هجومی گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی می‌اندازیم.

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در بین بازیکنان هجومی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم