Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در صورت اعزام به صورت گروهی برای اربعین، به هر دانشجو 3 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، آقای گنجی گفت: وزارت علوم توجه ویژه‌ای برای بهتر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی دارد و امکانات ویژه‌ای برای این مهم در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: صندوق رفاه وزارت علوم هم برای دانشجویانی که خواستار شرکت در مراسم اربعین در کشور عراق هستند، در صورت اعزام به صورت گروهی برای اربعین، به هر دانشجو 3 میلیون تومان وام اختصاص خواهد داد که پس از انجام این سفر معنوی در اختیار دانشجویان واجد شرایط قرار خواهد گرفت.
وی گفت: این دانشجویان پس از اعزام می‌توانند برای دریافت وام خود در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ثبت‌نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند تا روند بررسی مدارک آن‌ها صورت گیرد.
گنجی گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده ، دانشگاه‌ها منتظر دستورالعمل تغذیه‌ای باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وام صندوق رفاه وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ۱۵ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ضمن کسب مقام برتر در بین پردیس‌های کشور و کسب امتیاز و شرایط مرحله اول (سطح دانشگاهی) به مرحله دوم رقابت‌ها در سطح رقابت کشوری و ملی راه یافتند.
گفتنی است جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان از دوم بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شده است.
به گفته معاون امور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اسامی نفرات برگزیده و نهایی جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و شناسایی استعداد‌ها و همچنین حمایت از دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • اختصاص ۲۵ درصد کل اشتغال ۱۴۰۳ به فارغ التحصیلان