Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: ۵۸۰ کیلومتر باند دوم در سطح استان در حال احداث است و یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور به جاده‌ها اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت صبح امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی استان اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها، کمبودهای بسیاری وجود دارد و در 9 ماه گذشته پیگیری‌های جدی برای جبران این کاستی‌ها با همکاری نهاد ریاست جمهوری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل عقب ماندگی‌های دو سه دهه گذشته، در حالی که استان‌های دیگر دنبال توسعه‌اند ما درصدد هستیم تا ضعف در زیرساخت‌های استان را جبران کنیم.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این زمینه بیان کرد: بر اساس قولی که داده شده، کار احداث خط انتقال آب خلیج فارس در آینده در ورودی و خروجی استان آغاز می‌شود.

باند دوم مهمترین محور ترانزیتی شرق استان کرمان کی به بهره‌برداری می‌رسدامام جمعه اهل سنت بندرعباس: باند دوم محور بندرعباس - کهورستان - لار تکمیل شودباند دوم محور کاشمر به شادمهر تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر بتوانیم مصوبه‌ای از هیئت دولت بگیریم، موضوع انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی هم اجرایی خواهد شد.

قناعت با اشاره به این کلنگ آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن بیرجند - قاین - یونسی، هفته دولت به زمین زده می‌شود بیان کرد: با توجه به این که مشکل ما در زمینه راه‌های استان بیشتر در کریدورهای اصلی است، یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور به جاده‌های خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 580 کیلومتر باند دوم در سطح استان در حال احداث است اظهار داشت: 100 کیلومتر از این پروژه‌ها تا پایان سال زیربار ترافیک می‌رود.

به گفته وی مشکل بخش بهداشت روستاها و شهرهای استان، بیشتر نبود پزشک عمومی است که اصلاً مناسب استان نیست.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ظرفیت‌های بی نظیر میراث فرهنگی و گردشگری استان مغفول مانده است گفت: از این فرصت‌های طلایی مغفول مانده باید به خوبی استفاده کنیم.

قناعت با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، خاطرنشان کرد: از 31  شهر خراسان جنوبی تنها در شهرهای بیرجند و قاین واحد های مسکونی به شکل آپارتمانی احداث می‌شوند و در بقیه شهرها ساخت واحدها به صورت ویلایی در دستور کار است.

وی مطالبه‌گری را فرصتی برای زمینه ساز شدن توسعه خواند و متذکر شد: مطالبه‌گری نباید به دست کسانی بیفتد که خود به وجود آورنده وضع موجود هستند و جوانان انقلابی به عنوان سربازان ولایت باید پرچم دار مطالبه گری باشند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مطالبه‌گری سبب تحرک و جهش در مدیران می‌شود و مدیر طراز انقلاب باید همیشه در مورد اقداماتش پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی مطالبه گری باند دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار گفت: با اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث جنوب شرق یزد به مناطق حسن آباد، ملاصدرا و اکرم آباد بالغ بر ۵۵ هزار نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی درصد پیشرفت فیزیکی این طرح را حدود ۷۰ درصد عنوان کرد و افزود: برای اجرای این طرح ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات عمرانی و داخلی برآورد شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: حجم مخزن احداث شده در این طرح پنج هزار متر مکعب است و احداث ۱۰ هزار متر مکعب مخزن دیگر نیز با هدف ذخیره آب شرب در آینده نزدیک شروع می‌شود.

وی به ۴۵ کیلومتر خط انتقال این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: از این میزان خط انتقال ۲۵ کیلومتر آن تاکنون لوله گذاری شده است.

علمدار ظرفیت ایستگاه پمپاژ در حال ساخت این طرح آبرسانی را ۲۵۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: حفر و تجهیز هشت حلقه چاه، ساخت هشت باب اتاقک چاه و همچنین ۱۰ کیلومتر برق رسانی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

دیگر خبرها

  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی