Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:53:30 GMT

ایراندوست سرمربی فوتبال بانوان سپاهان شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۱۶۸

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان هدایت تیم بانوان سپاهان را به عهده گرفت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، مریم ایراندوست، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان کشور، پس از انجام مذاکره با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با عقد قراردادی به مدت یک فصل هدایت تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایراندوست که فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی است، دارای مدرک مربیگری فوتبال A  آسیا است.

وی سابقه کمک مربی تیم ملی زیر 16 سال، سرمربی تیم ملی زیر 16 سال، کمک مربی تیم ملی بزرگسالان در مسابقات مقدماتی آسیا در سال 1389، کمک مربی تیم المپیک نوجوانان و جوانان سنگاپور، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران، سرمربی تیم زیر 19 سال را در کارنامه خود دارد.

از افتخارات مربیگری وی می‌توان به بهترین مربی ایران در سال 1387، کسب مقام چهارم تیم المپیک نوجوانان و جوانان سال 1389 در سنگاپور، نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا در سال 1390، بهترین مربی ایران از نظر کانون مربیان ایران در سال 1392، قهرمان لیگ برتر ایران با تیم ملوان در سال 1388، نایب قهرمان لیگ برتر ایران در سال 1387، 1389، 1391 تا 1394 با تیم ملوان، قهرمان جام حذفی ایران با تیم ملوان در سال 1392،  قهرمانی لیگ دسته یک با تیم ملوان اشاره کرد.

ایراندوست که در سال 2022 سرمربی تیم ملی بزرگسالان بود و موفق شد بعد از 47 سال جواز حضور تیم ملی بزرگسالان ایران به مرحله نهایی جام ملت های آسیا را کسب کند و جزو 12 تیم برتر آسیا در این رقابت‌ها حضور موفق داشته باشد.

وی در دوران بازیگری خود 90 بازی رسمی برای تیم فوتبال ملوان انجام داده  و 41 گل برای این تیم به ثمر رسانده است و به همراه ملوان 4 قهرمانی و 6 نایب قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است کادر فنی تیم بزرگسالان با نظر ایراندوست از بین مربیان و متخصصان برجسته استان اصفهان انتخاب خواهد شد.

انتهای خبر

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سپاهان سرچ در گوگل تیم ملی بزرگسالان فوتبال بانوان مربی تیم ملی تیم ملوان سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند و پنالتی که به دست آورد در کنار رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان در طول فصل است.

سپاهانی‌ها در سه جام مختلف در این فصل به میدان رفتند، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که آنها در هر سه جام یکی از بهترین خط حملات را داشتند و گل‌های پرتعدادی به ثمر رساندند.

پیش از دیدار ملوان رامین رضاییان با 19 تاثیرگذاری ( 9 گل - 9 پاس گل - 1 پنالتی ) در صدر جدول تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان قرار داشت و پس از او رضا اسدی با 17 تاثیرگذاری مستقیم ( 13 گل - 4 پاس گل ) در رتبه بعدی قرار داشت.

شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد 15 رساند ( 14 گل در لیگ برتر و 1 گل در لیگ قهرمانان آسیا ) 2 پاس گل و با پنالتی که مقابل ملوان به دست آورد تاثیرگذاری خود روی گل‌های سپاهان را از 16 به 19 افزایش داد و در کنار رامین رضاییان قرار گرفت.

رامین رضاییان، شهریار مغانلو، رضا اسدی سه بازیکن کلیدی سپاهان در این فصل هستند که روی اکثر گل‌های این تیم تاثیرگذار بودند و در کنار آنها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا شکاری بیشترین نقش را داشتند و مکمل ستاره‌های سپاهان بودند.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس