Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدانور رشیدی اظهار کرد: پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه حسن آباد سنندج در زیربنای ۵۷۰ متر در سال ۹۲ آغاز شده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: این پروژه در ۲ طبقه در حال احداث و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 او افزود: با توجه توسعه وسعت و افزایش جمعیت شهر سنندج، احداث ایستگاه‌های آتش نشانی برای تسریع در انجام به موقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی با بیان اینکه عملیات احداث ایستگاه آتش‌نشانی در حسن آباد نیمه کاره است اذعان کرد: تکمیل این ایستگاه و احداث ایستگاه‌های جدید در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار سنندج تصریح کرد: با برنامه ریزی شورا و شهرداری سنندج اعتبار لازم برای تکمیل ایستگاه آتش نشانی حسن آباد تامین و عملیات تکمیل این پروژه کلید خورده است.

او با تاکید براینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم شهرداری سنندج است، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به عنوان رویکرد اصلی عمرانی دولت بستر رضایتمندی شهروندان را فراهم می‌سازد از این رو از تمام توان و ظرفیت‌ها در راستای تحقق این مهم بهره خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایستگاه آتش نشانی شهرداری سنندج ایستگاه آتش نشانی احداث ایستگاه حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز

 سید مجتبی سبحانی ثابت،رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در خصوص آمادگی شهر در پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی اظهار داشت: تمام سازمان‌های تابعه به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی از حفظ ایمنی شهر به‌صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود: یکی از مسائل مهم و حیاتی در ایام نوروز و با اسکان زائران در بوستان‌ها افزایش ضریب ایمنی و آمادگی سازمان آتش‌نشانی در ارائه خدمات بوده و تا پایان تعطیلات نوروزی ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی به انضمام تمام نیرو‌های عملیاتی سازمان آماده‌باش هستند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: نیرو‌های آتش‌نشانی در تمام ورود‌های شهر، پارک‌سوارها، پارکینگ‌ها و مراکز اسکان به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی مستقر بوده و ارائه خدمات می‌کنند.

 وی ادامه داد: همچنین در تمام بوستان‌ها نیرو‌های تخلف شهری و آتش‌نشانی با دوربین‌های حرارتی از ابتدای ورود به زائران اطلاع‌رسانی می‌کنند که استفاده از پیک‌نیک در داخل چادر ممنوعیت داشته و قبل از برپایی چادر تذکرات لازم داده می‌شود.

 سبحانی ثابت تأکید کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی در بوستان‌ها و سوله‌های اقامتی که در نظر گرفته‌شده به‌صورت شبانه‌روزی حضورداشته و مستمر بازرسی انجام می‌شود تا مشکلی رخ ندهد.

 وی در پایان تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه خطر و یا احتمال آتش‌سوزی نیرو‌ها در محل حاضر بوده و ایمنی شهر را تأمین می‌کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز