Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه داخلی در خصوص مطالبات آندره آ استراماچونی نوشته است

استقلالی‌ها بعد از اعلام رای استراماچونی، تمام تلاش خود را به کار بستند تا رضایت استرا بر سر تقسیط مطالبات را از وی بگیرند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فرهیختگان، پس از کش‌ و قوس‌های زیاد هفته گذشته دادگاه حکمیت ورزش (CAS) رای فیفا درمورد پرونده استراماچونی را تایید کرد که براساس آن باشگاه استقلال با محکومیت در این پرونده که پیگیری آن به وکلای خارجی سپرده شده بود، علاوه‌بر مطالبات مربی ایتالیایی باید جریمه تاخیر بابت اعتراض به دادگاه CAS را هم پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس رای صادرشده، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی حدود یک‌میلیون و چهارصد هزار دلار است و باشگاه استقلال از زمان اعلام رای، ۳۰ روز فرصت دارد تا این پول را پرداخت کند.

بنابراین استقلالی‌ها تا ۱۹ شهریور این فرصت را خواهند داشت تا با تسویه‌حساب با این سرمربی ایتالیایی جلوی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و تبعات بعدی را بگیرند. در این خصوص شنیده می‌شود استقلالی‌ها بعد از اعلام رای، تمام تلاش خود را به کار بستند تا رضایت استرا بر سر تقسیط مطالبات را از وی بگیرند که با مخالفت دوباره این سرمربی مواجه شدند و قرار شد در روزهای آینده مطالبات وی به صورت یک‌جا پرداخت شود.

این مربی از همان ابتدا هم پیشنهاد تقسیط مطالباتش را نپذیرفته بود.

اخبار داغ 

استقبال درد دار بازیکنان سپاهان از پیام نیازمند و محمد قربانی! + تصاویر میرشاد ماجدی و تکذیب مذاکره با علی دایی برای نیمکت تیم ملی: از اول هم قصد برکناری اسکوچیچ را نداشتیم / فیلم تونی کروس و پاسخ به انتقاد اولی هونس از سبک بازی اش رائول خیمنز در نقش دزد دریایی! / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست

به گزارش همشهری آنلاین هادی نراقی پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته بیست‌ویک لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال در این بازی فقط به سه امتیاز رسید و برنده از زمین خارج شد.

وی افزود: استقلال در بازی با هوادار یگ گل زودهنگام به ثمر رساند و پس از آن برای حفظ نتیجه به یک بازی تدافعی روی آورد. در ادامه شانس و درخشش سید حسین حسینی باعث شد تا آبی‌ها برنده از زمین خارج شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد استقلال در هفته‌های اخیر با افت فاحش روبرو شده است، این تیم از نظر فنی و بدنی آمادگی لازم را ندارد و نمی‌تواند فوتبالی را به اجرا بگذارد که زیبا و تماشاگرپسند باشد.

نراقی تصریح کرد: جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال شناخت کامل از تیم دارد و هیچ کس به اندازه او از نظر میزان جسمانی بازیکنان اطلاعات ندارد و به طور حتم اشکالات و ضعف‌های استقلال را بهتر از هر فرد دیگری می‌داند و می‌بیند.

وی تاکید کرد: آنچه از بازی‌های استقلال مشهود است عدم خوب بازی کردن این تیم است. برای تیمی به نام استقلال که عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره آسیا را یدک می‌کشد و میلیون‌ها هوادار دارد این نوع بازی کردن در شان نامش نیست.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم در این تعطیلات فرصت کادر فنی استقلال تیم را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کند. استقلال این شانس را دارد که در ادامه فصل با روندی که در پیش گرفته قهرمان شود

کد خبر 840865 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست