Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:36:47 GMT

علت فوت بوکسور ملی‌پوش تا یک‌ماه آینده مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۹۳۱

علت فوت بوکسور ملی‌پوش تا یک‌ماه آینده مشخص می‌شود

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان به تشریح ‌پرونده فوت بوکسور ملی‌پوش در جریان اردوی تیم ملی بوکس ‌پرداخت و گفت: علت فوت ‌تا یک‌ماه آینده مشخص می‌شود. - اخبار استانها -

بهتاش خانی‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کامیاران از انجام فرایند تعیین علت فوت بوکسور ملایری در اردوی تیم ملی بوکس در کامیاران خبر داد و اظهار داشت: برای اعلام علت فوت این بوکسور لازم است تا کارهای تکمیلی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در باره چگونگی ارجاع بیمار به بیمارستان و معاینه جسد انجام شده تا علت فوت این ورزشکار، مشخص شود، افزود: به هیچ عنوان هرآنچه که تا به حال درباره علت فوت این ورزشکار گفته شده ‌را تأیید نمی‌کنیم چراکه باید مستندات ‌جمع‌آوری شود تا بتوان نتیجه قطعی را اعلام کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان با بیان اینکه هر نتیجه‌ای که درباره علت فوت این بوکسور حاصل شود، در کمتر از یک ماه آینده توسط مقام قضایی اعلام خواهد شد، یادآور شد: ‌در پزشکی قانونی کار صحیح و درست را انجام داده و ‌علت فوت ‌را اعلام خواهیم کرد.

جزئیات جدید از ماجرای تلخ مرگ بوکسور ملی‌پوش6 شهریورماه؛ آغاز اردوی مشترک 10 روزه تیم‌های ملی بوکس ایران و هند

گفتی است؛ محمد امین روستایی بوکسور وزن 60کیلوگرم تیم ملی جوانان در اوایل مرداد ماه سال جاری در جریان اردوی تیم ملی بوکس که در شهر کامیاران برگزار شد، به صورت بی‌هوش به بیمارستان منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت که متأسفانه بعد از به کما رفتن، فوت کرد.

انتهای پیام/487/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علت فوت ملی بوکس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو

هنوز تکلیف سرمربی بارسلونا برای فصل آینده مشخص نیست.

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا ژاوی در بارسلونا می‌ماند یا این باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از مذاکرات داخلی امروز، هنوز توافقی بین ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری حاصل نشده است. لاپورتا بر حفظ ژاوی تأکید دارد، اما احتمال جدایی این سرمربی در پایان فصل همچنان وجود دارد و بارسلونا در حال بررسی سایر گزینه‌ها است. تصمیم نهایی به زودی اتخاذ خواهد شد.

پیش از این موندو دپورتیوو در خبری فوری اعلام کرده بود که ژاوی برای ماندن در بارسلونا اعلام آمادگی کرده بود اما مذاکرات امروز این سرمربی جوان و مدیریت بارسا فعلا از نگاه رومانو به بن‌بست خورده است. به گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، آبی‌اناری‌ها موازی با مذاکراتی که با ژاوی برای ماندن او دارند، از رفا مارکز به عنوان گزینه جانشینی او یاد می‌کنند و روی نام او برای هدایت بلوگرانا اتفاق‌نظر دارند.

بیشتر بخوانید: فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز