Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الاهلی هنوز درباره آینده سرمربی وقت تصمیم نهایی را نگرفته است

خبرنگار نزدیک به باشگاه الاهلی به شایعات حضور کارلوس کی روش در این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، این روزها سفر کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران به مصر شایعات زیادی را درباره تیم جدید مرد پرتغالی ایجاد کرد.

یکی از شایعات، حضور کارلوس کی روش روی نیمکت الاهلی بزرگترین باشگاه فوتبال این کشور و غول بزرگ فوتبال آفریقا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر به سراغ  «محمد الهلیس»  خبرنگار نزدیک به باشگاه الاهلی و فعال در نشریه «المصری الیوم» رفت تا درباره این شایعات جویا شود.

شایعاتی مطرح شده در زمینه بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال مصر آیا صحت دارد؟

نه به هیچ وجه. کارلوس کی روش به قاهره آمده تا کارهای اداری باقی مانده از زمان مربیگری اش در تیم ملی مصر را انجام دهد و مطالباتش به تعویق افتاده اش را بگیرد.

پس احتمال حضور او بر روی نیمکت باشگاه الاهلی را رد می کنید؟

بله؛ به هیچ وجه حضور کی روش در الاهلی درست نیست. باشگاه الاهلی تا الان هیچ مذاکره ای را با کارلوس کی روش انجام نداده است و این اخبار صحت ندارد. این شایعات تنها به دلیل سفر این مربی به قاهره مطرح شده است.

باشگاه الاهلی هنوز درباره آینده سوارش سرمربی وقت تصمیم نهایی را نگرفته است. اگر بخواهد تصمیم بگیرد این مربی را کنار بگذارد بدون شک کارلوس کی روش در لیست الاهلی قرار نمی گیرد چون سن کی روش بالاست و با اهداف الاهلی هماهنگ نیست. مخصوصا اینکه باشگاه به دنبال جذب مربی ای سرشناس است که سابقه مربیگری در مصر را نداشته باشد.

 کارلوس کی روش در سال جاری برای مدت 7 ماه روی نیمکت تیم ملی مصر نشست و موفق شد این تیم را نایب قهرمان آفریقا کند ولی از راه یابی به جام جهانی 2022 بازماند تا از سمتش کنار گذاشته شود.

اخبار داغ 

استقبال درد دار بازیکنان سپاهان از پیام نیازمند و محمد قربانی! + تصاویر میرشاد ماجدی و تکذیب مذاکره با علی دایی برای نیمکت تیم ملی: از اول هم قصد برکناری اسکوچیچ را نداشتیم / فیلم تونی کروس و پاسخ به انتقاد اولی هونس از سبک بازی اش رائول خیمنز در نقش دزد دریایی! / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه الاهلی کارلوس کی روش کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، هر چه به زمان تعیین تکلیف پرسپولیس و استقلال در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، وزن اخبار ناخوشایند سنگین‌تر می‌شود و به‌طور کلی اینطور به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از این دو تیم قادر به حضور در مسابقات باشگاهی قاره کهن نخواهد بود. هر روز اظهارنظرهای ناامیدکننده‌تری در این مورد منتشر می‌شود و در همین راستا استاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه‌ترین سخنانش گفته: «نباید مردم را نسبت به وضعیت پرسپولیس و استقلال امیدوار کنیم.»

بله خب؛ همه ما می‌دانیم در فوتبالی که شما رئیس آن هستید، امیدواری و خوش‌بینی سم است! یادش به خیر؛ یکی از وعده‌های تاج در بازگشت دوباره به فوتبال این بود که مشکل مجوز آسیایی سرخابی‌ها را حل می‌کند، اما پارسال استقلال جواز نگرفت و شاید امسال هیچ‌کدام نگیرند!

کد خبر 844536 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا