Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@07:23:07 GMT

محکومیت همسر نانسی پلوسی به حبس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۳۲۱

به گزارش صدای ایران، «پائول پلوسی» همسر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جرم رانندگی مخاطره آمیز و نداشتن حالت طبیعی در حین رانندگی و بروز تصادف در ماه مه، به تحمل 5 روز زندان و سه سال آزادی با قید وثیقه محکوم شد.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، قاضی دادگاه عالی منطقه ناپا اظهار کرد پائول پلوسی در حال حاضر دو روز از حبس 5 روزه خود را گذرانده و برای 2 روز دیگر آن نیز جایزه خوش رفتاری دریافت کرده و به جای یک روز باقی مانده آن نیز قرار است به مدت 8 ساعت در برنامه کار اجباری در نظر گرفته شده از سوی دادگاه شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پائول پلوسی باید یک سیستم تنفسی را داخل خودروی خود نصب کند



همچنین پلوسی به عنوان بخشی از مدت زمان آزادی خود با قید وثیقه، قرار است در کلاس هایی که مربوط به تخلف انجام رانندگی در حالت غیرطبیعی است، شرکت کند و علاوه بر این باید یک سیستم تنفسی را داخل خودروی خود نصب کند و برای هر بار روشن کردن خودرو، داخل این سیستم نفس کشیده تا به صورت خودکار تشخیص دهد که وی حالت طبیعی دارد یا خیر. پس از آن خودرو روشن شده و می تواند رانندگی کند.    


پلوسی همچنین به پرداخت 5 هزار دلار غرامت به عنوان هزینه های درمانی فردی که با آن تصادف کرده و 2 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شده است.



پائول پلوسی پس از تصادف در منطقه ناپا در شمال سن فرانسیسکو در 28 مه سال جاری دستگیر شده بود و پلیس پس از دستگیری وی و گرفتن تست الکل، متوجه شد که وی حالت طبیعی نداشته و تحت تاثیر مشروبات الکلی بیش از حد مجاز قرار داشته است. 

 

پائول پلوسی  به قدری مشروبات الکلی مصرف کرده بود که حتی نمی توانست روی پاهایش بایستد


مقامات پلیس بزرگراهی کالیفرنیا در زمان دستگیری پلوسی اظهار کردند که وی به قدری مشروبات الکلی مصرف کرده بود که حتی نمی توانست روی پاهایش بایستد و نامفهوم صحبت می کرد و بوی تعفن بسیار بدی می داد.

بازرسان این پرونده را رانندگی مخاطره آمیز عنوان کرده اند زیرا پلوسی در جریان این تصادف به مردی 48 ساله آسیب رسانده است. پلیس براساس خواسته خود این مرد، از افشای نام و مشخصات وی خودداری کرده است.

سخنگوی رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که نانسی پلوسی در جریان این بازداشت، همراه با شوهر 82 ساله‌اش نبوده است.

این در حالی است که تاکنون دفتر پائول پلوسی نسبت به این حکم واکنشی نشان نداده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: همسر نانسی پلوسی حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081144

دیگر خبرها

  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • گزارش تصویری | اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق و محکومیت رژیم صهیونیستی
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال