Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته دولت گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون استان لرستان به لحاظ اقتصادی رشد چند پله‌ای داشته است.

وی عنوان کرد: جایگاه استان لرستان به لحاظ اقتصادی در پایان دولت گذشته رتبه ۲۸ در کشور بود که ظرف هشت ماه توانستیم آن را به ۱۸ ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با اشاره به نقش اخلاص مجموعه دولت و دعا و حمایت‌های مردم در این دستاورد اظهار کرد: البته این وضعیت مطلوب و ایده آل نیست اما می‌توان با اتکا به ظرفیت‌های بومی آن را در مسیر رشد و ارتقا بیشتر قرار داد.

زیویار در ادامه به بیان مشکلاتی که از گذشته برجا مانده و کار را برای دولت سیزدهم در آغاز کار دشوار کردند پرداخت و گفت: متأسفانه از دولت قبل خزانه خالی و نبود اعتبار، موج سهمگین کرونا و بن بست مناسبات با سایر کشورها تحویل دولت سیزدهم داده شد.

وی ادامه داد: با تمام این مشکلات و با اتکا به خداوند و حمایت‌های مردم کار با تمام توان آغاز شد و خوشبختانه مسیر هموارتر شد.

استاندار لرستان با اشاره به جذب و تخصیص بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال به پروژه‌های نیمه تمام و راکد در استان از ابتدای آغاز به کار دولت، تصریح کرد: خوشبختانه برخی از این پروژه‌ها در هفته دولت و بسیاری از آنها نیز به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

زیویار همچنین گفت: ما باید ارتباطات مطلوبی با دنیا داشته باشیم که پشتوانه داخلی و مردم می‌تواند ما را به این مهم برساند.

وی در ادامه به تشریح خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر در خدمت بی منت به مردم پرداخت و عنوان کرد: رسیدگی به معاش مردم و صداقت در گفتار و کردار باید سرلوحه امورات تمامی مسئولین قرار گیرد.

وی به نزدیک شدن به اربعین حسینی اشاره کرد و تصریح کرد: همه ما باید به مراسم اربعین اهتمام ویژه داشته و چشم اندازی بزرگ برای هدف گذاری نهضت اسلامی داشته باشیم.

کد خبر 5571772

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان فرهاد زیویار پروژه نیمه تمام بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا خراسان رضوی مشهد قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج‌شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به تأمین منابع مالی به‌عنوان اساسی‌ترین دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام، اظهار داشت: فراگیری و ترویج روش‌های نوین تأمین منابع مالی به‌عنوان یک افق نوین به‌ویژه در بین فعالان اقتصادی در این میان می‌تواند کارگشا باشد.

وی به تأمین مالی پروژه‌ها از منابع دولتی به‌عنوان مهم‌ترین منبع در کشور طی دهه‌های گذشته اشاره کرد و افزود: آموزش برای فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی برای فراگیری روش‌های نوین در شرایط موجود یک ضرورت است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: سازوکار اتاق بازرگانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب بوده و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان بهره برد.

کد خبر 6082172

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم