Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@12:54:51 GMT

۸ روش رفع محدودیت فالو در اینستاگرام با ربات پک

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۱۸۳۹

۸ روش رفع محدودیت فالو در اینستاگرام با ربات پک

در همین راستا در این مطلب از سایت ربات پک، قصد داریم شما را با این مشکل آشنا کرده و در مورد نحوه رفع محدودیت فالو در اینستاگرام اطلاعات کاملی را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا به بررسی این مسئله بپردازیم.

محدودیت فالو در اینستاگرام

محدودیت فالو در اینستاگرام یکی از رایج ترین مدل های اعمال محدودیت است که توسط اینستاگرام پیاده سازی می شود و به نحوی است که معمولا تا ۲۴ ساعت طول می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است پس از شکستن برخی از شرایط و قوانین اینستاگرام، با مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه شوید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر چندین بار با محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه شده باشید، مدت زمان محدودیت شما افزایش پیدا می کند.

علل محدودیت فالو در اینستاگرام

مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. اگر بخواهیم شما را با این دلایل آشنا کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

شما از محدودیت های فعالیت روزانه و یا ساعتی اینستاگرام فراتر رفته اید.

اینستاگرام محدودیت های روزانه را برای هر کاربر در نظر گرفته است، بنابراین اگر کاربرانی اقداماتی را در حجم های بالا انجام دهند ممکن است با این مشکل رو به رو شوند.

فالو کردن حجم بسیار زیادی از افراد، بالا رفتن لایک ها، نظر گذاشتن بیش از اندازه و... از مهم ترین کارهایی است که اگر در حجم بالا انجام شود، باعث محدودیت فالو در اینستاگرام می شود.

۱. حساب شما تازه تاسیس است

مدت زمانی که از افتتاح حساب شما می گذرد، تأثیر مستقیمی بر تعداد مجاز اقداماتی که می توانید انجام دهید، دارد. هر چه اکانت شما تازه تر باشد، محدودیت های بیشتری دارید. اگر از افتتاح حساب شما ۱ تا ۳ ماه گذشته است باید به تدریج تعداد اقداماتی که انجام می دهید، افزایش پیدا کند.

در غیر این صورت، افزایش فعالیت توسط اینستاگرام مشکوک تشخیص داده می شود و این مسئله باعث محدودیت فالو در اینستاگرام می شود.

۲. نقض قوانین شبکه اجتماعی اینستاگرام

نقض قوانین اینستاگرام و یا گزارش شدن اکانت تان توسط سایر کاربران نیز می تواند باعث اعمال محدودیت در حساب شما شود.

اگر محتوای ممنوعه ای مانند محتوای جنسی، اخبار جعلی و... را در اینستاگرام پست کنید یا قوانین کپی رایت اینستاگرام را نقض کنید، با اعمال محدودیت رو به رو خواهید شد.

۳. استفاده بیش از اندازه از ربات اینستاگرام

در حال حاضر شما می توانید از ربات اینستاگرام برای مدیریت حساب خود استفاده کنید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده حداکثری از ربات اینستاگرام، انواع مختلفی از اقدامات را با هم ترکیب کرده و وظایف یکسانی را تکرار نکنید، چرا که انجام کارهای مشابه در یک بازه زمانی باعث می شود تا از سوی اینستاگرام محدود شوید.

۴. نحوه مشکل محدودیت فالو

پس از آن که شما را با علل بروز مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام آشنا کردیم، حال بهتر است به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم که نحوه حل این مشکل چگونه است. به منظور بررسی روش های حل مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه اینستاگرام خود را دوباره نصب کنید

ساده‌ترین راه برای حل مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام این است که برنامه اینستاگرام خود را حذف کنید و آن را دوباره آن را نصب کنید. پس از انجام این کار کوکی ها و سایر داده های جمع آوری شده توسط اینستاگرام حذف می شوند و ممکن است محدودیت شما نیز برداشته شود.

مشکل خود را گزارش کنید

اگر کار اشتباهی انجام نداده باشید، وقتی با محدودیت در اینستاگرام مواجه هستید معمولاً دو گزینه پیش روی شما وجود دارد؛ یا به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدهید یا این محدودیت را تحمل کنید.

شما می توانید از طریق بخش تنظیمات و قسمت Help گزارش مشکل را به ثبت برسانید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که احتمال بروز مشکل بسیار کم است و به همین خاطر حتما باید دلیل قانع کننده ای برای محدودیت شما در اینستاگرام وجود دارد.

تعویض شبکه اینترنت

گاهی ممکن است دلیل مسدود شدن شما تغییر آدرس IP شما باشد. گاهی اوقات اینستاگرام برخی از IP ها را محدود می کند و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که در صورت مشاهده هر گونه خطایی، شبکه اینترنت خود را عوض کنید و سپس دوباره حساب خود را بررسی کنید.

حساب اینستاگرام خود را به فیس بوک لینک دهید

در حال حاضر اینستاگرام امکان ایجاد اکانت های Business و Creator را بدون اتصال آن ها به فیس بوک فراهم می کند. اگر اکانت شما به فیس بوک مرتبط نیست و با مشکل محدودیت مواجه هستید، پیشنهاد ما این است که حساب خود را به صفحه فیس بوک خود لینک کنید. انجام این کار ثابت می کند که شما یک ربات نیستید و محدودیت فالو در اینستاگرام شما برداشته خواهد شد.

با دستگاه دیگری وارد حساب شوید

یکی دیگر از روش هایی که می توانید به سراغ آن بروید این است که از دستگاهی دیگر به حساب خود لاگین کنید. سپس بررسی کنید که آیا مشکل حساب شما برطرف شده است یا خیر.

۲۴ تا ۴۸ ساعت صبر کنید

اگر همه راه های ذکر شده را رفتید اما به نتیجه نرسیدید، به عنوان آخرین گام باید منتظر بمانید تا محدودیت فالو در اینستاگرام شما از سوی این شبکه اجتماعی برداشته شود. پیشنهاد می شود که اگر با مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه هستید، در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت از اینستاگرام یا ابزارهای دیگر اینستاگرام استفاده نکنید.

ربات اینستاگرام بدون محدودیت فالو

افرادی که در اینستاگرام فعالیت داشته و به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستند، ممکن است با مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه شوند. در این مطلب تلاش کردیم تا به بررسی این مسئله پرداخته و در مورد روش حل این مشکل اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم. اگر می خواهید دچار محدودیت فالو نشوید به شما پیشنهاد می دهیم از ربات اینستاگرامی استفاده کنید که محدودیت فالو نداشته باشد یا امکان تنظیم خاصی داشته باشد که با باعث اکشن بلاک شدن شما نشود. در حال حاضر می توانید از ربات اینستاگرام سایت ربات پک استفاده کنید تا با این مشکل مواجه نشوید. برای اطلاعات بیشتر به سایت ربات پک به آدرس RobotPack.ir مراجعه کنید.

کد خبر 1665648

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ربات اینستاگرام مشکل محدودیت حساب خود حساب شما فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند

 جدیدترین پرونده در دست بررسی توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مربوط به فردی است که با ایجاد یک پیج در اینستاگرام با عنوان مادر، اقدام به جلب نظر زنان تحت عنوان کمک به موسسات خیریه از آنها اخاذی می‌کرده است.

به گزارش ایرنا، جامعه هدف در این پرونده که توسط ماموران آگاهی تهران کشف شد، زنانی بودند که تحت تاثیر یک صفحه اینستاگرامی کمک مالی برای امور خیریه و انجام نذورات خیرات می‌کردند غافل از اینکه خود طعمه اخاذی بزرگتری شده‌اند.

یکی از این زنان که خود طعمه این اخاذی کثیف است، در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مرد شیاد صفحه‌ای به نام مادر در اینستاگرام ایجاد کرد و از زنانی که بطور معمول بالای ۶۰ سال سن داشتند می‌خواست که وارد پیج شوند و به بهانه نذورات و خیرات برای مادران و پدران آسمانی مبالغی را پرداخت کنند؛ زنان نیز احساساتی شده و کمک مالی می‌کردند.

او ادامه داد: پس از مدتی این مرد با افرادی که به نیت خیر کمک می‌کردند تماس می‌گرفت و می‌گفت که خیریه مراسم قدردانی برای آنها ترتیب داده است؛ مرد شیاد با این زنان قرار گذاشته و آنها را با ون به جاده‌های خاکی جنوب تهران و اطراف بهشت زهرا (س) می‌برد و در آنجا این زنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و بیهوش می‌کرد.

به گفته این زن، این افراد که مورد ضرب و شتم مرد شیاد قرار می‌گرفتند، هنگامی که به هوش می‌آمدند با این جمله مواجه می‌شدند که عکس شما را گرفته‌ام و اگر اعتراضی داشته باشید تصویرتان را در اینستاگرام پخش می‌کنم.

او می‌افزاید: او سپس اقدام به درخواست وجه نقد و اخاذی از زنان به صورت مداوم می‌کرد و زن‌هایی که به دام این مرد شیاد افتاده بودند، به دلیل ترس و اضطراب ناشی از حفظ آبروی خود مجبور به پرداخت وجه نقدی روزانه به او می‌شدند.

دیگر خانمی که مورد اخاذی قرار گرفته هم به خبرنگار ایرنا می‌گوید: ما را مجبور می‌کرد که در فلان تاریخ در مکانی خاص حضور داشته باشیم و مبلغ روزانه را به صورت نقد به او بدهیم؛ بطور میانگین هفته‌ای پنج میلیون تومان از هر زن به صورت نقدی اخاذی شده و این ماجرا تقریبا ۲ سال طول کشید.

او می‌گوید: این فرد را ما می‌دیدم اما ۲ زن دیگر به نام‌های مستعار زهرا و ندا هم به این فرد کمک می‌کردند و مدعی بودند که احضار روح می‌کنند و شما فلان مقدار طلا دارید و باید آن را به ما بدهید تا عکس‌تان در شبکه‌های مجازی منتشر نشود.

این شهروند افزود: شگرد این فرد، ایجاد رعب و وحشت بود و گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان اخلاقی تشکیل می‌داد اما دقیقا بر عکس آن اعمال و موارد منافی اخلاق انجام می‌داد.

به گفته این زن، طلا و جواهرات و هر چیزی که یک زن به عنوان اموال مادی داشت را طلب می‌کرد و می‌گرفت.

او این را هم گفت که این مرد شیاد زنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و حتی به یک زن که سابقه سکته مغزی داشت هم رحم نکرد و از پشت به سر او ضربه زد و بیهوشش کرد.

این زن که علاقه‌ای به افشای نامش ندارد، ادامه داد: پول‌هایی که از ما می‌گرفت را برای خانواده‌اش خرج می‌کرد و حتی به سفرهای مختلف می‌رفت و می‌گفت با پولت رفتم مشهد؛ البته همسرش هم همدستش بود.

او یادآوری می کند: ما را مجاب به پخش مشروبات الکی و مواد مخدر هم می‌کرد؛ از سوی دیگر لیستی از زنان متاهل‌ها و نوه‌دارها و اموال‌شان تهیه کرده بود.

همه دروغ می‌گویند جز من!

متهم مردی ۴۳ ساله است که منکر تمام این قضایا شد و به خبرنگار ایرنا گفت: من اخاذی نکرده‌ام؛ من فقط پیج اینستاگرامی عزاداری برای پدران و مادران داشتم.

او افزود: همه این حرف‌ها دروغ است و شاکی‌ها دروغ می‌گویند.

متهم اضافه کرد: از وقتی پدرم فوت کرد یعنی پنج سال پیش این پیج را در اینستاگرام زدم و دلنوشته‌های خودم را می‌نوشتم و اصلا پولی از کسی بابت انتشار مطالب نمی‌گرفتم.

پلیس: در حال شناسایی دیگر اعضای باند هستیم

افسر پرونده اما با اشاره به اینکه تمامی شواهد و قرائن نشان از شیاد بودن این متهم دارد، گفت: پنج نفر از این مرد تاکنون شکایت کرده‌اند.

او ادامه می‌دهد: بقیه هم شاکیان هم به مرور شکایت خود را ثبت خواهند کرد البته پرینت حساب‌ها کاملا مشخص است.

مامور آگاهی تهران بزرگ یادآوری می‌کند: دستگاه پوز و دیگر موارد هم کاملا مشخص و ضمیمه پرونده شده است.

او اضافه کرد: این فرد سرکرده باند است و قطعا همدست دارد که در حال شناسایی آنها هستیم ضمن اینکه این پرونده سوژه‌های دیگری هم دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی