Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@11:45:30 GMT

محدودیت ترافیکی آخر هفته جاده‌ها

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۲۳۲۴

رییس پلیس راه مازندران از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز چهارشنبه دوم شهریور ماه خبر داد و اعلام کرد که جاده هراز و کندوان روز جمعه یکطرفه می‌شود. ناطقان: سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه اعمال محدودیت های تردد برای کنترل ترافیک در محورهای شمالی از ساعت ۱۲ امروز آغاز می شود،  افزود که محدودیت های ترافیکی در این دو محور تا پایان روز جمعه چهارم شهریور ادامه می یابد و محورهای کندوان و هراز نیز روز جمعه از تهران و کرج به سمت مازندران یکطرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام این که تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه پنجم شهریور ماه از محورهای کرج، چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و فقط موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک اجازه تردد دارند ، جزییات بیشتر محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران را به شرح زر اعلام کرد :

 محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه چهارم شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ چهارم شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه دوم شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم همین ماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب همچنین با تاکید بر این که اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک عادی، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود ، از مسافران خواست تا برنامه سفر خود را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه محورهای مازندران هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک خودرو در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و اظهار داشت: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهان تاب وی با بیان اینکه تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه در زمان حاضر عادی و روان در جریان است از مسافران و رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است. منبع: مهر برچسب ها: محدودیت ترافیکی ، جاده ها ، هراز و کندوان ، یکطرفه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی جاده ها هراز و کندوان یکطرفه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت محدودیت ها روز جمعه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی

به گزارش خبرآنلاین،سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه کشور درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در کل کشور شاهد تردد پرحجم هستیم ولی در محورهای شمالی تردد سنگین و نیمه سنگین است.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: به دلیل حجم زیاد تردد در جاده‌های شمالی از ساعت ۱۳ امروز از مرزن آباد به سمت تهران مسدود کردیم این محدودیت تردد تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

سردار مؤمنی گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران بر اساس به شرایط جاده محدودیت اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس راه کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۴۹ نفر جان باختن با توجه به اینکه برخی در بیمارستان بستری هستند احتمال دارد بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: ۳۴۰ میلیون تردد در محورهای کشور ثبت شده است که بیشترین آن ۷ فرودین ماه بود که بیش از ۲۹ میلیون تردد داشتیم.

وی گفت: خستگی و خواب آلودگی عدم توجه به جلو از دلایل اصلی تصادفات است همچنین ۴۴ درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو است.

سردار مؤمنی گفت: ۳۰ درصد تصادفات به علت واژگونی است که به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888686

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال