Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@13:14:20 GMT

دستگیری ۲ متهم در رابطه با قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۳۳۷۷

دستگیری ۲ متهم در رابطه با قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی

دو متهم در رابطه با قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی که با وی اختلافات مالی داشتند، با دستور بازپرس پرونده دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، ۳۰ مردادماه سال جاری رسیدگی به پرونده قتل دکتر محفوظی رئیس سابق پزشکی قانونی تهران در سعادت‌آباد تهران در دستور کار محمدتقی شعبانی بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های ابتدایی نشانی تیم جنایی حاضر در صحنه نشان می‌داد که شخصی با کلاه نقابدار سوار بر موتورسیکلت اقدام به تیراندازی مرگبار به دکتر محفوظی کرده بود.

با دستور محمدتقی شعبانی؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی، جسد رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تیم جنایی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شدند.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه در تحقیقات به عمل آمده توسط بازپرس شعبانی؛ ۲ فرد که سابقه اختلاف مالی با مقتول داشتند، شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

 تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط محمدتقی شعبانی؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل عمد پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تأکید کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!