Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال در واکنش به وعده مهدی تاج برای بازگشت کی‌روش گفت: آنقدر مشغله فکری دارم که به صحبت‌ نامزدهای انتخابات فوتبال فکر نکنم.   به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال چهارشنبه شب در یک گفتگوی تلویزیونی درباره هدف ایران در جام‌جهانی گفت: هدف اول صعود به جام‌جهانی بود که انجام شد و حالا به دنبال هدف دوم که صعود از مرحله گروهی است، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اسکوچیچ با بیان اینکه درهای تیم ملی به روی بازیکنان جدید باز هست، افزود: اگر واقعا بازیکنی کیفیت لازم را داشته باشد، درهای تیم ملی باز است و این بازیکنان می‌توانند فضای جدیدی به تیم ایجاد کنند.   سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه با رد دو دستگی در تیم ملی، تاکید کرد: بازیکنان از هم جدا نیستند و همه برای کشور و تیم ملی بدون هیچ استثنایی کار می‌کنند.   اسکوچیچ در واکنش به وعده مهدی تاج درباره بازگشت کی‌روش در صورتی که او رئیس فدراسیون شود، گفت: به اندازه کافی مشغله دارم که نخواهم درباره حرف‌ نامزدهای ریاست فدراسیون فکر کنم. تماشاخانه ببینید | رو در رو شدن زورگیر اتوبان نیایش با دادستان تهران در حضور مالباختگان جاده مرگبار تا زادگاه علی شریعتی/ یکی از آدمکش‌ترین جاده‌های ایران فقط ۶ کیلومتر است (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس