Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین مدرس خیابانی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهارداشت: هم‌اینک شاهد حضور بسیاری از شرکت و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در سیستان و بلوچستان هستیم که این خود نوید دهنده توسعه این استان پهناور را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا بنگاه‌های اقتصادی در زمینه تولید خودرو و لوازم خانگی نیز برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال به سیستان و بلوچستان دعوت و هدایت شوند تا بتوانیم به اهداف توسعه‌ای مدنظر برسیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور به دلیل ضعف زیرساخت‌های این استان متاسفانه از سرمایه گذاری خودداری کرده‌اند که ما در تلاش هستیم تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم حضور این بنگاه‌های بزرگ را در استان شاهد باشیم.

وی اظهارداشت: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ همچون معدن جانجا با پنج هزار میلیارد تومان، شرکت تلاشگران با یک‌هزار میلیارد تومان در حوزه مس، شرکت صدر تامین در زمینه فرآوری طلا در شهرستان تفتان با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و شرکت گلگهر در حوزه طلا کارشان را در سیستان و بلوچستان آغاز کرده‌اند.

در حال تکمیل شدن.....

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی نشست خبری حسین مدرس خیابانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی نشست خبری سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی نشست خبری حسین مدرس خیابانی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان