Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:15:40 GMT

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد استان سمنان شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۱۶۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به استان سمنان با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر بهداشت در اولین برنامه سفر به استان سمنان از بیمارستان معتمدی گرمسار در غرب استان سمنان بازدید کرد.

بر اساس گزارش‌ها، دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت، افتتاح طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف مانند آموزشی ، راه و اقتصادی در زمینه دانش‌بنیان‌ها از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت سیزدهم در دومین روز از هفته دولت در سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، به مناسبت شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و شهید محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.

برچسب‌ها هفته دولت سمنان بهرام عین اللهی دولت مردمی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت سمنان بهرام عین اللهی هفته دولت سمنان بهرام عین اللهی دولت مردمی بهداشت و سلامت استان سمنان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا احمدی عصر شنبه در آئین آغاز ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت در گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافع سلامت را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت، اقتدار و دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طی هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی برای یادآوری و ضرورت توجه به حفظ و تأمین سلامت جامعه است.

وی در تبیین شعار امسال هفته سلامت: «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» گفت: همه افراد و سازمان‌ها در قبال حفظ، تأمین و ارتقای سلامت جامعه مسؤولیت اجتماعی دارند.

احمدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مقدم داشتن بهداشت و پیشگیری بر درمان‌های پرهزینه اظهار کرد: رعایت مسائل و نکات بهداشتی و توجه به آنها از بروز بیماری‌ها و تحمیل هزینه‌های بالای درمان به فرد بیمار، خانواده او و جامعه جلوگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار شبکه بهداشت در نظام سلامت کشور یادآور شد: علاوه بر شعار امسال هفته سلامت برنامه‌های جوانی جمعیت هم در راستای حفظ سلامت و نشاط خانواده‌ها به عنوان یک اولویت در وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال اجرا است.

وی از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت ارزشمند یاد کرد و با ابراز خوشحالی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» از همت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفاظت از امنیت کشور قدردانی کرد.

کد خبر 6083816

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند
  • ارتقای شاخص های حوزه سلامت چهارمحال وبختیاری در دولت سیزدهم
  • اجرای موفق طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقا سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)