Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:31:13 GMT

آغاز اردوی فوتسالیست ها برای جام ملت های آسیا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۴۴۴

آغاز اردوی فوتسالیست ها برای جام ملت های آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز برای حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا استارت زد.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی عصر چهارشنبه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند و سپس از بازیکنان و اعضای کادر تست PCR گرفته شد، خوشبختانه پس از دریافت تست منفی کلیه بازیکنان و کادر حاضر در اردو، ملی‌پوشان از ساعت ١٠ صبح امروز در مجموعه پک نخستین تمرین خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین بازیکنان بخش‌های متنوعی را نظیر دوچرخه، وزنه، تنیس فوتبال و … با استفاده از امکانات موجود در این مجموعه انجام دادند.

کد خبر 5572516

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام ملت های آسیا تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کمیته ملی المپیک ریکاردو ساپینتو مهدی طارمی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران بسکتبال مسابقات قهرمانی جهان شیخ دیاباته فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس