Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان با اشاره به پشتوانه رئیس مجلس برای تکمیل پروژه‌های این استان گفت: سد معشوره در سفر محمدباقر قالیباف به لرستان که بهره آن به چند شهرستان می‌رسد مورد توجه قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ، فرهاد زیویار عصر امروز در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در لرستان اظهار داشت: لرستان آذرماه سال گذشته شاهد سفر رئیس‌جمهور بود که ماحصل آن  175 مصوبه داشت؛ برخی از این مصوبات تکمیل پروژه‌های عمرانی و حمایت از واحدهای تولید، صنعتی و خدمت‌رسانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگ زرین دیگری از همدلی برای خدمت کردن در لرستان با چشم‌اندازی که دولت مردمی و مجلس انقلابی با همراهی نمایندگان مجلس رقم‌ زده شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه همدلی سبب تحولات اساسی می‌شود، عنوان کرد: رسانه‌ها باید تعصب و حضور نمایندگان در کنار مدیران را طی سفر رئیس مجلس به این استان تبیین کنند.

گزارش تسنیم از سفر رئیس مجلس به لرستان/ از حضور در محروم‌‌ترین روستا تا نظارت میدانی از وضعیت پروژه‌های راکد + فیلم روز نخست سفر رئیس مجلس به استان لرستان به‌روایت تصاویر سفر استانی رئیس مجلس| بازدید ‌قالیباف از کارخانه‌های تولید کاغذ سنگی و لاستیک‌سازی الیگودرز / وعده رئیس مجلس به لرستانی‌ها + فیلم

وی بیان کرد: در سفر دو روزه رئیس مجلس به اکثر شهرستان‌های لرستان عمدتاً تاکید بر تکمیل مصوبات سفر بود که با پشتوانه مجلس زودتر به سرانجام برسد.

زیویار گفت: سد معشوره در سفر رئیس مجلس به لرستان که بهره آن به چند شهرستان می‌رسد با تعصب مورد توجه قرار گرفت.

استاندار لرستان تصریح کرد: مسئولان با حضورشان در بین مردم پیش‌قدم‌ می‌شوند که گام‌های اساسی  بردارند که این دو روز شاهد چنین گام‌هایی در لرستان بودیم و به‌طور یقین سفر رئیس مجلس به این استان برکات زیادی به‌دنبال خواهد داشت.

زیویار اظهار داشت: اگرچه هیچ‌وقت از کار و کارنامه خودمان راضی نیستیم چون حق مردم بیش از این است، ولی 6 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی  و حدود 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی ماحصل سفر رئیس‌جمهور به این استان بود.

وی افزود: ماحصل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به لرستان  براساس آمار بیمه زمینه شاغل‌شدن 5 تا 6 هزار نفر در این استان را در پی داشته  و همچنین به گزارش معاون اقتصادی وزیر کشور رتبه استان 5 تا 6پله در رشد اقتصادی ارتقا یافته‌است.

انتهای پیام/645/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفر رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۸۱ طرح صنعتی استان با پیشرفت ۹۰ درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های صنعتی تا اواسط تابستان تکمیل و افتتاح شوند. - اخبار استانها -

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه 81 طرح صنعتی استان با پیشرفت 90 درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند،  اظهار داشت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری هفت هزار و 458 میلیارد ریالی در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم هزار و 201 را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح‌ها در زمینه صنایع فلزی، فلزات اساسی، محصولات بتنی، صنایع شیمیایی و غذایی هستند.

رحمتی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های صنعتی تا اواسط تابستان تکمیل و افتتاح شوند، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش فولاد، شاهد افزایش تولید و تحقق شعار سال هم خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بهر‌ه‌برداری از 14 طرح صنایع غذایی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی استان هم به تامین امنیت غذایی استان کمک موثری خواهد داشت.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال