Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» شامگاه پنجشنبه سوم شهریور در یادواره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی که در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ۶۰۰ بیان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پدافند هوایی وجود دارد و این امر نشان از اهمیت پدافند است.

وی گفت: دشمنان تصور می‌کردند که تجهیزات باقی‌مانده ارتش از زمان دوره طاغوت وابسته به کشور‌های خارجی است و ایرانی‌ها بعد از انقلاب اسلامی امکان استفاده از این ابزار‌ها را ندارند، اما به همت ارتشی‌ها و نیرو‌های مسلح کشور این تجهیزات با هوش جوانان ایرانی علیه آنان در جنگ استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، دشمنان انقلاب و استکبار به این دلیل که تصور می‌کردند ارتشی در کشور باقی نمانده که بتواند از کشور دفاع کند، جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی تاکید کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش این اطمینان را می‌دهد که تا آخرین قطره خون در دفاع از آرمان‌ها امام و شهدا در صحنه حضور دارد.

امیر صباحی‌فرد تصریح کرد: اگر دشمنان می‌توانستند به آسمان ایران تجاوز و تعدی کنند، تاکنون این کار را انجام می‌دادند، اما اگر نتوانستند دست به این اقدام بزنند به دلیل توان بالای بازدارنده پدافند هوایی ارتش است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: اگر پرنده‌ای قصد تجاوز به مرز‌های کشور داشته باشد با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ارتش مواجه می‌شوند و ما بار‌ها به قلب سیاه دشمن فراتر از آسمان ایران اسلامی حمله کردیم و دشمنان بر این امر واقف هستند.

وی با بیان اینکه امروز هیچ سامانه‌ای در پدافند هوایی ارتش غیر بومی نیست، افزود: در زمینه ساخت تجهیزات پدافندی و راداری هیچ مشکلی نداریم و گرهی در این بخش وجود ندارد.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به برگزاری رزمایش پهپادی ارتش در دو روز گذشته بیان داشت: دشمنان فکر نمی‌کردند نیروی بازدارندگی ما به مرحله‌ای برسد که اجازه ورود هیچ متجاوزی از هیچ مسیری را به آنان ندهیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در رزمایش پهپاد‌ها چندین اقدام مبتکرانه که برخی در دنیا بی سابقه بوده تمرین شد، ابراز داشت: پهپاد‌های ارتش جمهوری اسلامی امروز مسلح هستند؛ آن هم با سرعت‌هایی که ما نیاز داریم.

وی ادامه داد: رادار‌های با برد سه هزار کیلومتر داریم و برد سامانه‌های درگیری ما نیز به بالای ۳۰۰ کیلومتر رسیده است.

امیر صباحی‌فرد افزود: دشمن نباید دچار اشتباه محاسباتی شود و اگرچه احتمال بسیار ضعیف دارد که به نحوی وارد کشور شود، اما خروج آنان دیگر دست خودشان نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش صباحی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم