Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم در پیامی به‌مناسبت روز کارمند مطرح کرد: «یاوران علمی ( کارشناسان و کارمندان شریف) ستون‌های نستوهِ ستاد و قله‌های فخر مجامع دانشگاهی و ارکان کارای پژوهشگاه‌ها و موجّد فرصت‌های فناوری هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام دکتر محمد علی زلفی گل به‌مناسبت روز کارمند به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در کارنامه‌ی خدمتگزاری خادمان ملت نام‌هایی زرینی مرور می‌گردد که هماره به فروتنی و مردم‌اندیشی و خدمت به خلق نام برده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان عالی‌قدر رجایی و باهنر از بی‌بدیل‌ترین یاوران انقلاب هستند که در حیات و ممات خویش، سیره‌ی ایمانی مسئولیت را پاس داشتند و الگوی معرفتیشان چنان بود که به حسد دشمنان و کوردلان مبتلا گردند. شهادت مظلومانه‌ی این الگومردان دولت، به اقتدار و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی منتهی گردید و بر ماست که با تاسی از مجاهدت مسئولانه و خدمت خالصانه تا مرز عروج به حضرت حق، میراث‌دار نهضت‌شان باشیم. فرهنگ دانشگاهی و جامعه فرهیخته دانشگاهی، به عنوان الگوی شایسته و مرجع موجه جامعه هستند. رکن کین «یاوران علمی ( کارشناسان و کارمندان شریف) ستون‌های نستوهِ ستاد و قله‌های فخر مجامع دانشگاهی و ارکان کارای پژوهشگاه‌ها و موجّد فرصت‌های فناوری‌اند که گام‌به‌گام در تعامل با سایر ارکان از جمله «اعضای محترم هیئت علمی"  و دانشجویان» که تحقق‌بخشان ماموریت‌ها و اهداف عالیه‌اند-برنامه‌های وزارت را به بار می‌نشانند.

حضور آگاهانه و انتظام‌آفرین کارشناسان و کارمندان تبلورِ تکوین و تکامل سیاست‌های علمی‌ست که ستایش آن‌ها همواره به تاخیر افتاده‌ست.

در نکوداشت روز ارجمند کارمند که در چهارمین روز از هفته‌ی دولت رقم می‌خورد، این مناسبت را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و بر خود تکلیف می‌دانم که با بهره‌مندی از نظرات ناب همکاران کارشناسم، در «تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش» بهره برده و بیش از پیش، از مشارکت مسئولانه‌ی این عزیزان منتفع باشیم. از خداوند بزرگ برکت در عمر، علم، عقل، عزت، امنیت، سلامت، آسایش و آرامش خانواده بزرگ، فرهنگی و فرهیخته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در صف و ستاد طلب می نمایم.

محمدعلی زلفی گل

وزیرعلوم،تحقیقات و فناوری»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير علوم روز كارمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیمان صالحی افزود : بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، خوشبختانه شیوه نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی تدوین و توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی گفت:  بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارا بودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی افزود: سوابق و اطلاعات دوره های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون وزیر علوم گفت: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • اجیری و مزدوری در اسلام مکروه است / نباید تمام حیثیت علمی و عملی انسان در اختیار کارفرما باشد
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد