Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز جمعه در نشست مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت بیان کرد: در سفر رییس‌جمهور به این استان  ۱۷۵ طرح تصویب شد که بررسی، احیا و تکمیل واحدها، چهارخطه کردن محورها و همچنین احداث مسکن از جمله این موارد است.

وی عنوان کرد: ۲ ابر پروژه با عنایت رییس‌جمهور برای این استان در نظر گرفته شده است که مشکلاتی پیش روی آنها قرار دارد اما در این راستا اعتبار ویژه بسته کلی خط ریلی لرستان هفته گذشته ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین دیگر ابر لرستان پروژه سد معشوره است که مورد توجه وزارت نیرو قرار گرفت و در سفر اخیر رییس مجلس شورای اسلامی نیز از آن بازدید شد که امیدواریم پس از ایجاد و تکمیل فرازمند سد؛ عملیات اجرایی آن آغاز شود.

استاندار لرستان همچنین با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد:‌ شهیدان رجایی و باهنر در خط مقدم خدمت رسانی به مردم بودند و در نهایت جان خود را در این مسیر نثار کردند.

زیویار گفت:‌ کارنامه دولت در یکساله گذشته مشکلات و مصائب بسیاری داشت اما مسوولان در مقابل اطمینان مردم بدهکار هستند و باید عملکرد ها به صورت شفاف به آنها اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد:‌ تحریم‌های پیچیده بسیاری از کشورها را از پای درمی‌آورد اما جمهوری اسلامی پایدار و مستحکم به مسیر خود ادامه داد و دولت مردمی با وجود شرایط سختی که مسوولیت را پذیرفت اما طرح مردمی سازی یارانه را اجرا کرد.

زیویار اظهار داشت:  در اجرای این طرح دو یا سه دهک بین یک میلیون و نیم تا ۲ میلیون تومان درآمد دریافت کردند و از وضعیت معیشتی نامناسب برخوردار بودند که مورد توجه قرار گرفتند و معنای عدالت در اینجا مشخص می‌شود.

استاندار لرستان گفت: چندین واحد تولیدی، طرح های عمرانی و ناقص تعطیل بدون اعتبار در استان رها شده که اکنون این سرمایه مردم بر روی دست دولت سیزدهم قرار گرفته است.

زیویار افزود:‌ زمین بیت‌المال در اختیار واحدهای تولیدی وجود دارد اما احیا کردن به سرمایه بالایی نیاز دارد که از توان دولت خارج است اما با وجود این مشکلات تلاش می کند هرچه سریعتر این واحدهای تعطیل احیا شود.

برچسب‌ها هفته دولت فرهاد زیویار استانداری لرستان ایستگاه راه آهن لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت فرهاد زیویار استانداری لرستان هفته دولت فرهاد زیویار استانداری لرستان ایستگاه راه آهن لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری