Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: شهید رجایی و باهنر به عنوان سرآمدان و الگوهای دولتمردان جمهوری اسلامی معلمان برجسته‌ای بودند که سال‌ها در حوزه آموزش و پرورش فعالیت داشتند.

وزیر آموزش و پرورش بیان‌کرد: این دو معلم برجسته در دوران خفاق رژیم ستم شاهی دانش آموزان را برای انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی آماده می‌کردند و دولت خودشان نیز مردمی و انقلابی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری افزود: مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی و شهید طهرانی مقدم نیز از معلمان برجسته بودند، ادامه‌داد: از مؤلفه‌های حکمرانی اسلامی و انقلابی بی شک مردمی بودن و عدالت محوری است.

وی افزود: مردمی بودن به این معنا است که رئیس جمهوری با تمام مشغله‌ها در طول کمتر از یک سال به ۳۱ استان سفر کرده و رو در رو و چهره به چهره با مردم گفت و گو کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تلاش کرده در مسیر عدالت محوری قدم بردارد، گفت: در این راستا مصوب شده مالیات‌های شرکت‌ها در خود استان‌ها هزینه شود.

نوری ادامه داد: توزیع عادلانه یارانه‌ها و تلاش برای رفع کسری بودجه از دیگر اقدامات دولت برای رسیدن به عدالت است.

خراسان جنوبی در حوزه فرهنگی سرآمد است

وی با اشاره به افزایش روابط با همسایگان از ابتدای دولت سیزدهم، گفت: اگر نوسانات اقتصادی بین‌المللی به واسطه جنگ روسیه و اوکراین نبود، شرایط اقتصادی وضعیت بهتری را تجربه می‌کردیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از نظر تورم شرایط مطلوب‌تری را در آینده خواهیم داشت، ادامه‌داد: در حوزه آموزش و پرورش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ۲۸ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس جمهور تصویب شده است.

نوری ادامه داد: خیرین در سال جاری هشت هزار میلیارد تومان به توسعه فضاهای آموزشی کمک کردند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان خراسان جنوبی سرآمد هستند، یادآور شد: رئیس جمهور تأکید دارند که محصول خراسان جنوبی فرهنگی و معلمین برجسته آن است و سلام ویژه به مردم این دیار داشتند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بیمه فرهنگیان، تغذیه دانش آموزان و المپیادهای دانش آموزی قبلاً قطع شده بود، برقرار شد و امسال بالاترین مدال‌ها را در طول تاریخ انقلاب از سال ۶۴ تاکنون آوردیم.

نوری تأکید کرد: همه ما در دولت مجری منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستیم.

کد خبر 5573339

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش یوسف نوری هفته دولت بیرجند هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین خراسان رضوی افتتاح طرح عمرانی مشهد وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی ظهر پنج شنبه در سفر به رودسر و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی توسعه فیبر نوری منازل کسب و کار از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم آغاز شده است که ۲۰ میلیون پوشش را تعهد داریم که تا پایان دولت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ۳ میلیون اتصال تا پایان سال جاری در کشور رقم خواهد خورد، افزود: در طول برنامه ۵ ساله هفتم ۲۰ میلیون اتصال برنامه ریزی شده انجام گرفته شده است.

عابدی مزیت مهم این طرح را سرعت بخشیدن به طرح‌ها عنوان کرد و گفت: پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها سبب می‌شود سرویس‌هایی با سرعت‌های چند صد مگابیت بر ثانیه بر بستر شبکه به مردم ارائه شود.

عابدی ادامه داد: این طرح چون بر بستر فیبر نوری بوده از پایداری و کیفیت بالاتری برخوردار است که امیدواریم شرکت‌ها در این فضای رقابتی که به وجود آمده سرعت‌های بالاتر را با قیمت پایین‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷ میلیون پوشش را ایجاد کردیم و تعهد ما بر این است که آن را به ۱۴ میلیون پوشش گسترش دهیم.

گام نخست اجرای پروژه فیبر نوری در گیلان توافق با حوزه شهری است

«سعید زاهدی» مدیر کل ارتباطات فناوری اطلاعات گیلان در ادامه با اشاره به اینکه گام نخست اجرای پروژه فیبر نوری توافق با حوزه شهری است، گفت: گام دوم توسعه آن در حوزه روستاها خواهد بود.

زاهدی تصریح کرد: مقرر شده ۵۶ حوزه شهری گیلان تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد و حداقل ۸۰ درصدی که برای این پروژه تعریف شده تلاش ما بر این است تا کل استان را تحت پوشش قرار دهیم.

کد خبر 6081774

دیگر خبرها

  • تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه‌اندازی فیبر نوری در یک ماه
  • ۱۴۰۳، سال طلایی پروژه فیبر نوری
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد