Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری گفت: از برکات سفر رئیس‌جمهور به استان‌های کشور اختصاص ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، یوسف نوری امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و‌ خاطره شهدا، اظهار کرد: هر استانی محصولی دارد و محصول استان خراسان جنوبی، فرهنگی است و معلمان سرآمدی در سطح کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شهید رجایی، باهنر و‌ شهید آیت الله بهشتی کارمند آموزش و‌ پرورش و معلم بودند، افزود: اکنون دولت شهید رجایی دوباره احیا می شود و مردمی بودن از مهمترین مولفه های حکمرانی متعالی ما است.

وی ادامه داد: مردمی بودن دولت یعنی در یکسال ۳۱سفر به استان های مختلف برای بررسی و‌ حل مشکلات مردم سفر کند.

نوری در ادامه عدالت را دومین مولفه حکمرانی متعالی دانست و‌ تصریح کرد: دولت سیزدهم در این راه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و‌ با وجود مشکلات و بدهی های به ارث مانده با مدیریت مردمی و توکل بر خدا دیدیم یک روز هم حقوق ها کارمندان عقب نیفتاد.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: امروز با ۲۱ کشوری که هیچ ارتباطی نبوده است ارتباطات خوبی برقرار شده و امروز شاهد سیر نزولی قیمت دلار هستیم و اگر تورم جهانی نبود امروز سرعت اعتبارات و سازندگی در کشور بسیار زیاد بود.

نوری با بیان اینکه تورم رو به کاهش است، گفت: باید از مردم به خاطر صبوری و اعتمادشان به دولت سیزدهم قدردانی کنیم.

وی به هماهنگی و همدلی بین قوای سه گانه کشور اشاره کرد و افزود: در سفر های استانی رئیس جمهور و‌ هیات دولت تاکنون ۲۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش اختصاص یافت که بخشی پرداخت شده است.

وزیر آموزش و پرورش به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و ادامه داد: بیمه فرهنگیان و تغذیه دانش آموزان برقرار شده است و امسال بالاترین مدال ها را در المپیادهای دانش آموزی از سال ۶۴ تاکنون کسب کردیم چون سرمایه گذاری شد.

وی با بیان اینکه بحث مهرآفرین پیگیری می شود، اظهار کرد: امسال خیران مدرسه ساز ۸ هزار میلیارد تومان تعهد کردند و ۹۰۰ گروه جهادی کمک می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار میلیارد تومان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اولویت و دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار گیرد.

علی محمدی کیا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه احداث آموزشگاه جدید در حال انجام است که با توجه به نیاز به محیط جدید آموزش اولویت بخشی به این پروژه‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: خیرین مشارکت در اجرا و احداث این پروژه‌ها داشته‌اند و بخش عمده نیاز مدارس این منطقه به همین خاطر رفع شده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حدود ۱۰ مدرسه در این منطقه فرسوده و قدیمی هستند که برنامه‌ریزی برای احداث محیط جدید باید انجام و برای جذب خیرین زمینه سازی شود.

وی با اشاره به سرویس مدارس و بعضی از نارضایتی‌های خانواده‌ها در این خصوص، خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس باید در کارگروه تخصصی با محوریت سازمان حمل و نقل شهرداری تیران صورت گیرد.

به گفته محمدی کیا نظارت بر کیفیت و قیمت ضروری بوده و باید دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها که از جمله آن افزایش قیمت است مورد دقت و کارشناسی قرار گیرد.

وی همچنین به بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره و اظهار کرد: تکریم معلمان به‌صورت مردمی و مشارکت دستگاه‌های اداری انجام شود و با انسجام عمومی همراه باشد.

فرماندار تیران و کرون همچنین بر ضرورت گسترش فرهنگ علم آموزی و نهادینه سازی توصیه‌های شهید مطهری تاکید و تصریح کرد: مساجد بهترین محافل برای چنین اقدام و همچنین تکریم معلمان هر محله هستند که باید ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی در این خصوص مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند فراگیری مفاهیم انسان‌سازی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های استاد مطهری برای گره‌گشایی از مشکلات کارگشا بوده امکان پیشرفت را فراهم می‌کند و تیم‌سازی و تربیت نیروی انسانی متعهد نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد