Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان امروز جمعه، ۴ شهریور ماه در سالن ۸۰ خط مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در پایان هفته سوم لیگ برتر تفنگ که به میزبانی سپاهان برگزار شد، تیگرا و باشگاه سپاهان به ترتیب برابر تیم‌های باشگاه مقاومت و باشگاه نیروی زمینی ارتش به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت ایلام نیز در این هفته استراحت داشت.

در فینال بخش انفرادی نیز امیر محمد نکونام از سپاهان با نتیجه 17 بر 9 مجتبی قاسم‌آبادی از تیگرا را شکست داد و عنوان نخست را از آن خود کرد و قاسم‌آبادی دوم‌ شد. مهدی جعفری‌پویا از نزاجا نیز در جایگاه سوم ایستاد و هادی قره‌باغی از فولاد مبارکه سپاهان چهارم شد.

همچنین در پایان هفته سوم لیگ برتر تپانچه که به میزبانی باشگاه نوید ایران جوان برگزار شد، تیم‌های شهید لطفی هوافضای سپاه، هیئت همدان و باشگاه فولاد سپاهان به ترتیب مقابل باشگاه نیروی زمینی ارتش، نوید ایران جوانان و باشگاه مقاوت به پیروزی رسیدند.

در فینال بخش انفرادی نیز با نتیجه شایان تمدن از  هیئت همدان با نتیجه 16 بر 4 برابر  سجاد پورحسینی از باشگاه فولاد سپاهان به برتری رسید و عنوان نخست را از آن خود کرد و پورحسینی در جایگاه دوم ایستاد. محمد رسول عفتی از باشگاه فولاد سپاهان سوم شد و امیر جوهری‌خو از باشگاه شهید لطفی هوا‌فضا در رده چهارم ایستاد.

در پایان، مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس بانوان و مهدی مبینی، دبیر فدراسیون تیراندازی انجام شد. همچنین حسین باقری و محسن نصر اصفهانی سرمربیان تیم‌های تفنگ و تپانچه نیز از نزدیک رقابت‌های لیگ را مشاهده کردند.

جام جهانی پاراتیراندازی| درخشش ملی‌پوشان ایران با کسب 3 طلا و یک نقره



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی هفته سوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار متنی در صفحه اینستاگرام یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال موجب شد تا موضوعات مربوط به تابستان سال ۱۴۰۲ و فصل نقل و انتقالات لیگ برتر جاری دوباره ورق بخورد.

محمد نوری یکی از پیشکسوتان تیم استقلال در ارتباط با حضور تاثیرگذار روزبه چشمی در لیگ برتر جاری او را «عصای دست جواد نکونام» و یکی از «مهره‌های کلیدی در دفاع و خط هافبک» این تیم معرفی کرده که به واسطه «ایستادگی سرمربی آبی پوشان» توانسته این فصل هم در جمع استقلالی‌ها حضور داشته باشد!

روزبه چشمی که از لیگ برتر پانزدهم از باشگاه صبای قم به جمع استقلالی‌ها پیوست تنها در فصل بیستم لیگ برتر به دلیل حضور در باشگاه «ام صلال قطر» در جمع استقلالی‌ها حضور نداشت و در سایر فصول همواره یکی از بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

چشمی در فصل جاری لیگ برتر در ۲۳ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و ۲۰۷۰ دقیقه نیز برای این تیم بازی کرده است.

او یک گل سه امتیازی نیز در دیدار برگشت مقابل سپاهان به ثمر رساند تا استقلال با همان ۳ امتیاز حالا با ۵۳ امتیاز نسبت به تیم تعقیب کننده ۵۲ امتیازی اش – پرسپولیس - در صدر جدول قرار گرفته باشد.

اما این پیشکسوت باشگاه استقلال در متنی که منتشر کرده مدعی شد؛ «اگر پافشاری و ایستادگی جواد نکونام در ابتدای فصل نبود فردی در باشگاه استقلال که با چشمی از گذشته مشکل داشت نمی‌خواست قرارداد او را تمدید کند!»، اما در نهایت «با ایستادگی و اصرار جواد نکونام» چشمی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

این پیشکسوت استقلال همچنین ضمن تشکر از این اقدام سرمربی که پای کاپیتان تیم ایستاده عنوان کرده که «دشمن استقلال داخل خانه خودمان حضور دارد که روزی هواداران او را رسوا خواهند کرد».

قطعاً با پایان یافتن فصل جاری لیگ برتر و به واسطه اتفاقات عجیب و غریب در طول ماه‌های گذشته از جمله اختلاف نظر‌های شدید بین نکونام و علی خطیر یا نامه امضا شده اعضای هیأت مدیره به منظور عزل نکونام از سرمربیگری استقلال، کاپیتان‌های این تیم و سرمربی اش حرف‌های جالب و مهمی برای هواداران و اهالی فوتبال در ارتباط با اتفاقات فصل بیست و سوم لیگ برتر خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!