Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با افزایش سرسام آور قیمت برق در آلمان و هشدار‌ها در خصوص کمبود انرژی در زمستان، «خبرگزاری آلمان» گزارش داد شهر «لوبک» آلمان اعلام کرده است چراغانی فضای بیرونی ساختمان‌های عمومی را از روز دوشنبه متوقف خواهد کرد.

مقامات شهر لوبک آلمان امروز (جمعه) اعلام کردند این تصمیم شامل نماد‌های شهری از جمله دو دروازه متعلق به قرون وسطا و همچنین برجهای دوقلو و کلیسا‌های مرکز شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یان لیندنائو» شهردار (Jan Lindenau) گفت: در حال حاضر، لازم است تا هرکار ممکنی – حتی در سطح شهرداری- انجام شده تا انرژی ذخیره شود.

جنگ روسیه و اوکراین و کاهش قابل توجه تأمین گاز از سوی روسیه، سبب افزایش شدیدی قیمت حامل‌های انرژی در آلمان و سراسر اروپا شده است. رسانه‌های خبری امروز گزارش دادند دولت مقدونیه شمالی اعلام کرده در پی تداوم بحران انرژی در اروپا، قانون بحران سراسری برق قرار است از اول سپتامبر در این کشور اجرایی شود. دولت مقدونیه شمالی در خبرنامه رسمی خود اعلام کرد که به دلیل کمبود برق و وضعیت بحرانی بازار‌های تولید انرژی در جهان از جمله برق، وضعیت فوق العاده انرژی به مدت ۳۰ روز از ابتدای سپتامبر در این کشور اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران انرژی قیمت برق کمبود انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد آب بندان های مازندران پُر شدند

حیدر داودیان در گفت و گو با خبرنگار مهر از پرشدگی حدود ۹۸ درصد آب‌بندان‌های مازندران در ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بارش‌های مناسب روزهای اخیر در مازندران منجر به پر شدن بسیاری از آب‌بندان‌های این استان شد و خوشبختانه در آستانه آغاز فعالیت‌های کشاورزی ذخیره آب در آب‌بندان‌های استان وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

داوودیان با بیان این‌که آب‌بندان‌ها نقش بسیار مهمی در تأمین آب کشاورزی استان دارند اظهار کرد: میزان پرشدگی ظرفیت ذخیره آب‌بندان‌ها در مازندران تا هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ حدود ۸۰ درصد بود، اما خوشبختانه اکنون با توجه به بارندگی‌های خوبی که در استان داشتیم این رقم به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

بیش از ۸۰۰ قطعه آب بندان در مازندران وجود دارد.

کد خبر 6062823

دیگر خبرها

  • مخالفت دوباره شولتز با ارسال موشک تاروس و اعزام نیرو به اوکراین
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • ۹۸ درصد آب بندان های مازندران پُر شدند
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • قلعه‌نویی: آزمون بخاطر علاقه به مردم ترکمن به عشق‌آباد آمده
  • یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!
  • ذخیره آب سد کوثر به ۵۲۰ میلیون متر مکعب رسید