Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@02:35:13 GMT

فال حافظ امروز شنبه ۵ شهریور + تفسیر دقیق

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۹۸۰۴

فال حافظ امروز شنبه ۵ شهریور + تفسیر دقیق

فال حافظ متولدین فروردین فال حافظ متولدین اردیبهشت فال حافظ متولدین خرداد فال حافظ متولدین تیر  فال حافظ متولدین مرداد فال حافظ متولدین شهریور فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا فال حافظ متولدین مهر فال حافظ متولدین آبان فال حافظ متولدین آذر فال حافظ متولدین دی فال حافظ متولدین بهمن  فال حافظ متولدین اسفند

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۵ شهریور با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ متولدین فروردین

 

دارای جهان نصرت دین خسرو کامل

یحیی بن مظفر ملک عالم عادل

دور فلکی یک سره بر منهج عدل است

خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد مورد ظلم و بی عدالتی واقع شده ای، اما نگران نباش. عدل خداوند ستمکاران را به سزای اعمالشان خواهد رساند و آنکه تو را از مقصود بازداشت هرگز به مقاصد پلید خود نخواهد رسید. تو به آنچه نیت پاکت فرمان می دهد، عمل کن و از اندیشه های باطل دوری کن که خداوند روزی تو را می دهد و مشکلاتت را حل خواهد کرد.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای امور دنیوی خودتان را آزار ندهید. اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود، احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

فال حافظ متولدین خرداد

 

خط عذار یار که بگرفت ماه از او

خوش حلقه‌ایست لیک به در نیست راه از او

آبی به روزنامه اعمال ما فشان

باشد توان سترد حروف گناه از او

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد حاجتی در دل داری که در آرزوی دست یافتن به آن هستی، اما این حاجت چون آرزویی برای تو دست نیافتنی می‌نماید. دل خود را از زنگارها پاک کن و خود را به دست خدا بسپار و تنها از او کمک بخواه که فقط در این صورت است که به آرزوی خود خواهی رسید. سعی کن با انجام کارهای خیر و ثواب، نامه اعمال خود را پربار کنی.

فال حافظ متولدین تیر

نوش کن جام شراب یک منی

تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب

سر گرفته چند چون خم دنی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید دل خود را به وسعت دریا کن و عزمت را چون سنگ محکم و استوار گردان تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و غم و غصه‌ها را در بند کشی. تو در یک قدمی هدف ایستاده‌ای، تنها یک خیز پرتوان لازم است تا تو را به مراد دل برساند.

 فال حافظ متولدین مرداد

 

فال حافظ متولدین مرداد

عمریست تا من در طلب هر روز گامی می‌زنم

دست شفاعت هر زمان در نیک نامی می‌زنم

بی ماه مهرافروز خود تا بگذرانم روز خود

دامی به راهی می‌نهم مرغی به دامی می‌زنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید هرگز گمان نبر که رسیدن به آرزوها بدون تلاش و کوشش میسر خواهد شد، برای رسیدن به اهداف لازم است تمام تلاش خود را به کار بگیرید و همه راه ها را امتحان کنید تا به جواب برسید. راه دستیابی به مقصود پرپیچ و خم است و پستی و بلندی های بسیار دارد اما نگرانی به دل راه ندهید که این قصه فرجامی خوش و دل‌انگیز برایتان خواهد داشت.

فال حافظ متولدین شهریور

 

مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم

تو را می‌بینم و میلم زیادت می‌شود هر دم

نه راه است این که بگذاری مرا بر خاک و بگریزی

گذاری آر و بازم پرس تا خاک رهت گردم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن‌ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت. هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند.  ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا فال حافظ متولدین مهر

 

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست

بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت پیروزی را در آغوش بکشید.

فال حافظ متولدین آبان

 

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

از دست غیبت تو شکایت نمی‌کنم

تا نیست غیبتی نبود لذت حضور

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی. به خدا توکل داشته باش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فال حافظ متولدین آذر

 

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود

ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره

زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید از این لج و لجبازی ها درمانده و مستأصل شده‌ای و در مقابل هر عملی  نتیجه‌ای معکوس می‌گیری، اما بدان که روزگار خوشی در انتظار شماست. مراقب باش که از شما سوءاستفاده نکنند، که هرکس دنیا به او روی خوش نشان دهد‌، دیگران در وی طمع می‌کنند.

فال حافظ متولدین دی

دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

پنهان خورید باده که تعزیر می‌کنند

فی‌الجمله اعتماد مکن بر ثبات دهر

کاین کارخانه‌ای است که تغییر می‌کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید  دل و زبانت یکی است و این خصلت گاهی برایت دردسرساز می‌شود. به هر کسی اعتماد نکن و بدان که حال روزگاران متغیر است؛ پس هوشیار باش تا بتوانی به آنگونه که دلخواهت است، زندگی کنی.

فال حافظ متولدین بهمن

 

ستاره  ای بدرخشید و ماه مجلس شد

دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

به بوی او دل بیمار عاشقان چو صبا

فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که ستاره‌ اقبال به شما رو کرده است، سعی کن از این فرصت استفاده کنی. دل خود را از کینه ها و بدی ها خالی کن و به دنبال کارهای بیهوده و افکار باطل نرو که پشیمان خواهی‌شد، دنبال کارهای عاقلانه برو که نتیجه‌ آن را خواهی دید.

 فال حافظ متولدین اسفند

 

چه مستیست ندانم که رو به ما آورد

که بود ساقی و این باده از کجا آورد

رسیدن گل و نسرین به خیر و خوبی باد

بنفشه شاد و کش آمد سمن صفا آورد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید همه چیز به خیر و خوبی تمام می‌شود. عجله نکن گره از کار بسته‌ی تو باز می‌شود. منتظر شنیدن یک خبر خوش باش و اگر وعده ای داده ای یا نذری کرده ای بجا آور.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

منبع: avalfars

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طالع بینی فال تـعـبـیـر فال حافظ فال حافظ متولدین شما نشان می دهد فال حافظ امروز شما می گوید تفسیر دقیق تفسیر فال دل خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳

فال قهوه یکی از پرطرفدارترین فال‌ها بوده که با استفاده از ته مانده قهوه نوشیده شده در فنجان انجام می‌شود. معمولا برای گرفتن این نوع از فال، از قهوه ترک استفاده می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، فال‌بینی با استفاده از ته مانده در استکان برای اولین بار در میان چینی‌ها رواج داشت. آن‌ها از چند هزار سال قبل که نوشیدن چای در فنجان را آغاز کردند، سرنوشت افراد را با نگاه کردن به تفاله‌های چای باقی مانده در فنجان پیش‌گویی می‌کردند. 

مردمان عربستان و یمن اولین گروهی قومی هستند که در جهان برای فال‌بینی از قهوه استفاده کردند. برخلاف تصوری که ممکن است داشته باشید شناسایی و آغاز مصرف قهوه توسط ساکنان اروپای غربی و آمریکا در قرن ۱۸ صورت نگرفت! بلکه در وین ۱۶۸۳ هنگامی که ترکان مجبور به شکستن محاصره وین شدند ۵۰۰ گونی قهوه را برجا گذاشتند. یک تاجر لهستانی ازاین قهوه استفاده کرد و اولین خانه برلین را تاسیس کرد.

در ادامه آشنایی ملل مختلف دیگر با قهوه موجب شده که امروزه فال قهوه در بسیاری از نقاط جهان رواج داشته باشد. از این نوع فال‌بینی برخی‌ها به عنوان سرگرمی استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر به صورت حرفه‌ای فال قهوه را با نشانه‌ها و نماد‌های خاص خود آموخته و از آن برای پیش‌بینی سرنوشت و آینده دیگران استفاده می‌کنند. 

فال‌بینی از طریق علایم چای و قهوه به نام تاسیوگرافی (Tasseography) که از لغت عربی «طاسه» به معنای فنجان گرفته شده است. همین امر نشان می‌دهد که کاشفان فال قهوه در ابتدا اعراب بوده‌اند. در این نوع فال، پس از نوشیدن قهوه ترک، ته مانده‌های به جا مانده در فنجان که کامل در آب‌جوش حل نمی‌شود، باید با استفاده از نعلبکی برگردانده شود.

بر اساس یک اسلوب خاص نعلبکی روی فنجان قرار می‌گیرد و سپس در جهت عقربه‌های ساعت و به سمت قلب فنجان برگردانده می‌شود. در نهایت اشکال به جا مانده در داخل فنجان برای پیش‌بینی اقبال و سرنوشت یک فرد مورد توجه فال‌گیر قرار می‌گیرد. فال قهوه در زمینه تفسیر بسیار گسترده و البته پیچیده است. در تفسیر فال قهوه از نماد‌هایی همانند اشکال، حروف و اعداد بهره گرفته می‌شود. هر کدام از این نماد‌ها برای خود معنای خاصی دارند.

با این مقدمات، آن‌چه در ادامه می‌خوانید فال قهوه دو نشان برای متولدین ماههای مختلف آمده است:

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه خفاش : شنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشایند، حرص و طمع تا سرحد دیوانگی.

فال قهوه چنگال : در کسب معاش موفق و نیرومند است و بر دشمنان غلبه می‌کند مخصوصاً بر دوستان نایاب.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه جاده : سرنوشت زندگی به اهداف و مقاصدش می‌رسد و حاجتش برآورده خواهد شد.

فال قهوه شمشیر : مبارزه با دشمن، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه لامپ: به سوی روشنی و خوشبختی گام بر‌می‌دارید و در ازدواج خوشبخت خواهید شد.

فال قهوه بادام: رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا به‌دست می‌آید مغز بادام طالع خوشی دارد.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه تیرو کمان: تعهد دروغی می‌کند تا مردم را به آن وسیله فریب بدهد.

فال قهوه لوبیا: صاحب فرزندان زیادی می‌شوید و هرکدام به عزت و شهرت می‌رسند.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه خورشید : روشنی عقل و هوش و دانش است، به استعداد فوق‌العاده‌ای می‌رسد.

فال قهوه کشتی : به‌دست آوردن ثروت مشروع، ارث، مسافرت دریا و سفری خوش.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه خط منکسر: خبر از فقر و وضع اقتصادی بد برای شما داره .که ممکنه کار هاتون در هم بریزه و دچار فقر بشید.

فال قهوه سکه: رهائی از فقر و بدبختی، نجات پیدا‌کردن از قرض و بدهی.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه تیر: حق درستی را زیر پا گذارد، و نشانه‌ای است به طرف دوست و دشمن.

فال قهوه خط مستقیم بلند: این شکل میگه که زندگی طولانی پیش رو دارید اما پر از حوادث و مسافرت های مختلف که می تونه بسیار براتون سودمند باش .

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه عصا: دیدار خوش، ملاقات با اقوام و دوستان، شنیدن خبر خوش از خویشاوندان.

فال قهوه آب فشان: موفقیت و شادی، در آینده نزدیک موفقیت و شادی نصیب شما خواهد شد.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه سپر: پناه‌دهنده از امور ناپسند، محافظت‌شده از جائی.

فال قهوه خط مستقیم مقطع: این شکل خبر از یک خطر در زندگی رو به شما میده .کسالتی در زندگی که میتونه نزدیک به مرگ باشه .

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه جعبه: داشتن زنی همدم و معاشر که کمتر سازگاری می‌کند.

فال قهوه قرص: بیماری، شفا، بهبودی، به‌زودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهد کرد.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

 فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه دندان: ذلالت بر یکی از اعضای خانواده است، خانواده و بستگان، غم و اندوه، گزند و زیان.

فال قهوه خرچنگ: بد‌اخلاقی، کینه توزی، فرومایگی، احتیاط را از دست ندهید.

فال قهوه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

فال قهوه شما بدین شرح است: 

فال قهوه نعل: نشانگر محاصره دوستان به ظاهر دوست می‌باشد، راه نجات برایتان باز است.

فال قهوه زنگوله: بگو مگو، دعوا و مرافعه، بگو مگو با اقوام و خویشان، صبور باید.

tags # فال قهوه ، فال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (1 اردیبهشت)
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال شمع روزانه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • فال حافظ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 فروردین)
  • فال حافظ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال ابجد امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳