Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان هفته سوم لیگ برتر بیست و دوم علیرضا بیرانوند تنها دروازه بانی است که سه بازی پی در پی با کلین شیت به کار خود خاتمه داده و از این حيث رکورد دار محسوب می‌شود

علیرضا بیرانوند تا به حال ۲۷۰ دقیقه یعنی سه بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته است.

به گزارش طرفداری، در پایان هفته سوم لیگ برتر بیست و دوم علیرضا بیرانوند تنها دروازه بانی است که طی ۲۷۰ دقیقه دفاع از دروازه تیم خودی تسلیم مهاجمان حریف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از برگزاری بازی های هفته سوم، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و کریستوفر نت از فولاد ۲ دروازه بانی بودند که حتی یک گل خورده هم نداشتند.

در هفته سوم اما این دو دروازه بان عملکرد متفاوتی را رقم زدند؛ علیرضا بیرانوند برای سومین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت تا صاحب سومین کلین شیت پی در پی و رکورد ۲۷۰ دقیقه گل نخوردن باشد اما کریستوفر نت که اتفاقاً تا پایان نیمه اول بازی سوم هم دروازه اش بسته مانده بود، در نیمه دوم بازی فولاد و تراکتور، دو گل از حریف تبریزی تیمش خورد تا علیرضا بیرانوند را در صدر جدول کلین شیت تنها بگذارد.

در رتبه دوم سلاطین کلین شیت سه دروازه بان با یک گل خورده، علیرضا بیرانوند دروازه بانی که ۲۷۰ دقیقه گل نخورده را تعقیب می کنند.

حبیب فرعباسی، دروازه بان ذوب آهن، حامد لک، سنگربان مس رفسنجان و احسان مرادیان، دروازه بان نفت آبادان سه دروازبانی هستند که طی ۲۷۰ دقیقه بازی تنها یک بار دروازه شان به روی حریفان باز شده است. در میان این سه نفر، حبیب فرعباسی یک پنالتی را هم مهار کرده است. فرعباسی در جریان بازی این هفته ذوب آهن مقابل مس رفسنجان پنالتی گادوین منشا را مهار کرد.

اخبار داغ 

پیشنهاد ژرژ مندس به ناپولی و میلان برای جذب کریستیانو رونالدو سردار آزمون حمایت مالی از فرزندش را قطع کرد + عکس از دختر سردار آزمون بنزما: رسیدن به رکورد گلزنی رونالدو غیرممکن است آتش گرفتن سکوی وطنی در روز افتتاح چمن ورزشگاه!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند دروازه بانی دروازه بان ۲۷۰ دقیقه هفته سوم کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی