Web Analytics Made Easy - Statcounter

[هشدار: اسپویلر از قسمت اول سریال «خاندان اژدها»]

به گزارش همشهری آنلاین، قسمت اول از پیش‌درآمد سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) یعنی «خاندان اژدها» (House of the Dragon) به طرز نگران‌کننده‌ای خشونت‌ بی‌پرده‌ی صحنه‌های مبارزه و مرگ ملکه اما به‌خاطر سزارین را به هم برش می‌زد.

«پدی کانسیداین» بازیگر نقش پادشاه ویسریس، در مصاحبه‌هایی با «اینسایدر» و »پاپ‌شوگر» پیرامون این صحنه می‌گوید: «روزهای سختی در فیلمبرداری بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری این صحنه‌ها واقعاً دشوار بود.» در این صحنه، استادی به ویسیریس توضیح می‌دهد که اما توانایی زایش طبیعی را ندارد و به‌طور حتم می‌میرد. اما تنها شانس برای زنده ماندن بچه این است که شکم اما را پاره کنند و بچه را از آن بیرون بکشند. ویسریس انتخاب را به اما واگذار می‌کند و حتی قبل از اینکه خدمتکاران او را نگهدارند و حین فریاد زدن از روی وحشت اما، ویسیریس صحبتی با او نمی‌کند.

تفاوت سریال «خاندان اژدها» و «بازی تاج و تخت» چیست؟

کانسیداین ادامه می‌دهد: «لحظه‌ای بسیار احساسی‌ بود. در واقع، خیلی بی‌رحمانه‌تر و احساسی‌تر از چیزی که قسمت اول با آن به اتمام می‌رسد. اولین باری که آن صحنه را دیدم اصلاً درباره‌ش مطمئن نبودم.» او اضافه می‌کند: «شاید خشونت این صحنه بیش از اندازه بود. چون شخصیت ویسیریس کاملاً ویران شده بود و احتمالاً برای نمایش این احساس در قسمت‌های ابتدایی چنین چیزی کم زیاد به نظر می‌رسید. فکر می‌کنم عوامل فیلم به خوبی توانستند شدت این موضوع را کم کنند.»

«میگل ساپوچنیک» یکی از نویسندگان و کارگردان سریال در مصاحبه‌ای جداگانه با «اینسایدر» می‌گوید آن‌ها نسخه‌ی تدوین‌شده‌ی این صحنه را به تعدادی از زنان نشان داده و پرسیده‌اند که آیا زیادی خشن است یا نه. پاسخی که دریافت می‌کنند منفی بوده است.

جدیدترین تصاویر منتشر شده از سریال خاندان اژدها | رکوردهایی که شکسته شدند

صحنه‌ با مرگ ملکه به اتمام می‌رسد. تخت زیر او غرق خون است و تماشاگران می‌بینند که از شکم ملکه خون بیرون می‌زند. بچه، که ویسیریس نامش را بائلون، می‌گذارد با موفقیت به دنیا می‌آید ولی او هم چند ساعت بعد می‌میرد.

کانسیداین از «شان بروک» برای بازی کوتاهش در نقش ملکه تمجیدهای بسیاری می‌کند و می‌گوید: «ما تلاش زیادی کردیم و اشک‌های زیادی ریختیم. اما قطعاً به شان برای عبور از شرایط فیزیکی که تحمل کرد، کمک خواهد کرد. کاری که او انجام داد از نظر فیزیکی دشوار بود.»

به گفته‌ی کانسیداین، بروک فقط چند روز سر صحنه‌ی فیلمبرداری حاضر شده است. اما مرگ مهم ملکه سایه‌ی سنگینی روی زندگی شاه ویسیریس و پرنسس رینیرا می‌اندازد -  موضوعی که تا مدت‌های طولانی گریبان‌گیر این سریال خواهد بود.

مروری بر بهترین و بدترین شخصیت‌های سریال «بازی تاج و تخت»

قسمت دوم «خاندان اژدها» یکشنبه این هفته پخش خواهد شد.

منبع: سی‌نما

کد خبر 700853 برچسب‌ها سریال - سریال خارجی نقد فیلم و سریال بازیگران سینما و تلویزیون جهان فیلم و سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سریال سریال خارجی نقد فیلم و سریال فیلم و سریال خارجی خاندان اژدها قسمت اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # نون خ ، سعید آقاخانی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان