Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:59:46 GMT

حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۶۰۹۳

حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما شد

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان جبلی در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاونت امور استان‌های صداوسیما منصوب کرد.

رئیس سازمان صداوسیما در این حکم به عابدینی ماموریت داده است تا با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مستمر، همه تلاش خود‏ را برای تحقق این اهداف و برنامه‏‌ها صرف کند؛ «تحول در رویکرد، محتوا و سازوکارهای اجرایی معاونت استان‌ها و مراکز استانی در جهت هویت محوری و عدالت گستری، تحکیم اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و افزایش همگرایی و انسجام ملی با عنایت به تنوع فرهنگی و قومیتی استان‌های کشور، طراحی‏‏ ‏ساز و کارهای‏ مناسب ‏به ‏منظور‏ همکاری، ‏هماهنگی‏ و ‏هم افزایی بیشتر‏ مراکز ‏استانی با‏یکدیگر‏ و‏ شبکه ‏های سراسری، بهره برداری حداکثری و حضور جدی و اثرگذار در فضای مجازی، تولید محتوای فاخر، با‏ توجه به نیازهای مخاطبان و ارتقاء کیفی تولیدات به‏ منظور تعمیق اثرگذاری برنامه‌ها، حمایت از شبکه‏‌های استانی برای واکنش سریع به مسائل استان، اتکای‏ تولیدات ‏مراکز به ‏سند زیست ‏بوم اختصاصی استان‏‌ها ‏و ‏توجه ‏به اقتصاد‏ مقاومتی ‏به ‏عنوان‏ محور‏ محتوایی برنامه‏ سازی، کیفی‏ سازی، چابک‏ سازی و انعطاف ‏بخشی اقتضایی ساختار تولید و پخش مراکز استان‏‌ها، بهره ‏گیری از مزیت‏‌های نسبی استان ‏ها مانند ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم و ظرفیت‏‌های اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در همه بخش‌های کشور».

جبلی در پایان حکم از خدمات و تلاش‌های مهدی رحمتی در طول مدت سرپرستی معاونت، تشکر کرده است.

عابدینی که پیش از این رییس خبرگزاری صدا و سیما بود، دارای مدرک دکترای علوم سیاسی با گرایش سیاست‌گذاری عمومی است. رئیس مرکز چهارمحال و بختیاری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مدیر و سردبیر خبر استان‌های ایرنا، رئیس دفتر ایرنا در ژاپن، معاون اخبار بین الملل، مدیر اتاق خبر و مدیر کل شبکه خبری العالم، مدیرکل اخبار خارجی و قائم مقام خبرگزاری صداوسیما از جمله سمت‌های پیشین دکتر عابدینی است.
عابدینی همچنین تجربه سال‌ها خبرنگاری، اجرا و کارشناس برنامه‌های تلویزیونی را داراست، تالیفات و مقاله‌هایی در زمینه خبر، رسانه و مطالعات بین الملل دارد. در برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه صداوسیما ، دانشکده خبر و ... به عنوان استاد مدعو تدریس کرده است. او استاد راهنما و مشاور ده ها پایان نامه در دانشگاهها را هم در کارنامه علمی دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صداوسیما حسن عابدینی معاونت امور استان های صداوسیما استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست

رئیس سازمان صداوسیما می‌گوید: «مسئولیت اظهارات مهمانان یا کارشناسان مذهبی بر عهده صداوسیما نیست، بلکه بر عهده شخصی است که این صحبت یا موضع را بیان کرده است.»

به گزارش شفقنا، پیمان جبلی بیان کرد: طبیعتاً اتاق فکر‌های تخصصی در شبکه‌های مختلف ما وجود دارد و موضوعات مربوط به مهمانانی که دعوت می‌شوند از جمله سطح و تخصصشان و سایر ویژگی هایشان بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین شورای معارف در سازمان صدا و سیما وجود دارد که آن هم به این موضوع از بعد سیاستگذاری‌های کلان توجه می‌کند، اگر مواردی وجود داشته باشد که باید دقت نظر بیشتری شود، حتما مورد تجدید نظر و بررسی مجدد قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برای ممانعت از بیان صحبت‌های غیر دقیق در برنامه‌های مذهبی نظارت درستی صورت نگرفته است؟ گفت: بخش عمده‌ای از برنامه‌های صدا و سیما زنده هستند و در برنامه‌های زنده هم کنترل اظهارات مهمانان کار ساده‌ای نیست. وظیفه ما این است که اولاً دقت‌های لازم را در انتخاب کارشناسان و مهمانان و افرادی که دعوت می‌شوند به عمل بیاوریم و مواردی که در انتخاب مهمانان و کارشناسان احتیاج به بررسی و بازنگری دارد را مدنظر قرار دهیم و بدان توجه کنیم.

جبلی اظهار داشت: نکته بعد اینکه باید مسئولیت رسانه ملی در قبال اظهارات یا مواضعی که در گفتار مهمانان و کارشناسان مطرح می‌شود را روشن کنیم و یادآور شویم که مسئولیت برعهده صدا و سیما نیست بلکه بر عهده شخصی است که این صحبت یا موضع را بیان کرده است.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست