Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی استقلال - مس حضور تماشاگران در استادیوم آزادی بیش از ۳۰ درصد بود و باشگاه به اندازه تقاضا به تماشاگران بلیت فروشی کرد.

به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد باشگاه‌ها تنها مجاز هستند برای ۳۰ درصد از ظرفیت استایوم بلیط فروشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه گل گهر - سپاهان باشگاه میزبان برای همه ظرفیت استادیوم بلیت فروشی کرده بود و این موجب اعتراض باشگاه سپاهان بود و گویی این باشگاه هم قصد دارد در بازی خانگی پیش رو بدون محدودیت به تماشاگران بلیط بفروشند و دیگر باشگاه‌ها هم از این موضوع تبعیت خواهند کرد.

در فوتبال حرفه‌ای هم همین طور است و تماشاگران مدت هاست به سکو‌ها برگشته اند و محدودیت حضور تماشاگران روی سکو‌ها تنها در فوتبال ایران پیاده می‌شود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد در بازی استقلال - مس هم حضور تماشاگران در استادیوم آزادی بیش از ۳۰ درصد بود و باشگاه به اندازه تقاضا به تماشاگران بلیت فروشی کرد.

این هفته تنها دیدار آلومینیوم اراک در برابر پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار شد که این به خاطر رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد آلومینیوم اراک بود. این تیم به خاطر اتفاقات فصل گذشته با نساجی به محرومیت یک جلسه‌ای از حضور تماشاگران محکوم شده بود.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: تماشاگر لیگ برتر حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • باید با قلبمان بازی کنیم