Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وظیفه‌ی ما اینست که شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم تا ورزشکاران رشته‌های مختلف بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر در همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های تخصصی با هدف بررسی مسایل و مشکلات، گفتمان رودرو با هدف تبیین پیشنهادها مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توسعه شبکه‌های اجتماعی، ضمن تغییر روابط اجتماعی، گفتمان رودرو را به حداقل رسانده و همین موضوع ارتباط بین افراد به ویژه در سازمان‌ها و ارگانها را در بسیاری از حوزه‌ها به چالش کشانده است.

وی یکی از راهکارهای ارتباط مستقیم و کارآمد را برگزاری نشست‌های تخصصی دانست و افزود: جلسات رودرو در راستای رفع مشکلات یک راه طولانی را کوتاه و زمان آن را به حداقل می رساند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه ورزشکاران، اصلی ترین رکن ورزش کشور هستند که باید ورزش و ورزشکاران در ابعاد مختلف مورد توجه قرار بگیرند افزود: هیات‌های ورزشی پایه‌های ورزش در حوزه های مختلف هستند و هر استانی باید تلاش کند تا ضمن رفع مشکلات ورزشکارانش، بستر رشد و هدایت آنها به سمت افتخارآفرینی در سطح ملی را مهیا کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه‌ی ما و مهمترین هدفمان این است که شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم تا ورزشکاران مان در رشته های مختلف بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

در ادامه این نشست سید محمد پولادگر توضیحاتی درخصوص اهمیت برگزاری المپیاد استعدادیابی ارایه کرد و توجه جدی استان‌ها به این رویداد را مورد توجه قرار داد.

وی همچنین در این نشست به تبیین اثرات مثبت حضور و برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور پرداخت و اظهار داشت: این مسابقات علاوه بر ایجاد هیجان در بین جامعه ورزش، باعث رونق بخشی جریان مردمی و اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیاد استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  کشور‌های عضو وناظرسازمان همکاری شانگهای در محل دبیرخانه این سازمان در پکن گرد هم آمدند
در این مراسم ژانگ مینگ دبیر کل سازمان همکاری شانگهای بر توسعه وتقویت روابط کشور‌های عضو در زمینه‌های مختلف تاکید کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دبیر کل سازمان همکاری شانگهای گفت ایران ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های بسیار خوبی برای همکاری با سایر کشور‌های عضوشانگ‌های دارد، این همکاری‌های کشور‌ها بیش از کذشته توسعه می‌یابد
دکتر محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین هم سازمان همکاری شانگهای را یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های متطقه‌ای دنیا دانست که نقش تعیین کننده‌ای در حوزه‌های مختلف امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی واجتماعی دارد
همکاری‌های چند جانبه با سایر کشور‌ها از جمله کشور‌های نوظهورشرق، از راهبرد‌های مناسب جهت مقابله با فشار‌ها و تهدیدات به شمار می‌رود درخواست‌های متعددی از سوی کشور‌های مختلف برای عضویت در این سازمان مطرح است که این مسئله باعث افزایش قدرت روزافزون آن در متطقه وجهان شده است
یک کارشناس پاکستانی می‌گوید در گردهمائی کشور‌های عضو وناظر همکاری شانگهای ضمن اینکه کشور‌ها با فرهنگ‌های یکدیگر اشنا می‌شوند، درخصوص همکاری‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی با یکدیگر گفتگو می‌کنند
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار ومحصولات کشور‌های عضو این سازمان برگزار شد که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت

 


شات لیست
اول، ژانگ مینگ دبیر کل سازمان همکاری شانگهای
دوم، محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی در چین
سوم، کارشناس وتحلیلگر مسائل سیاسی
----

دیگر خبرها

  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی