Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی‌پور محوریت فعالیت‌های حوزه معاونت بانوان وزارت ورزش را بر بخش‌های فرهنگی، همگانی و قهرمانی متمرکز دانست و برای تسریع در روند فعالیت‌ها، هم‌افزایی بین‌بخشی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، احساس وظیفه نسبت به سلامتی جامعه بانوان و نسل آینده را مهم برشمرد و تصریح کرد: استعدادیابی برای نیل به اهداف ورزش بانوان یک ضرورت است و شرایط را باید در بستر علمی و منطقی برای رسیدن به نسلی پرافتخار و سالم و با نشاط فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی‌پور تخصص مربیان، آمایش سرزمین و ظرفیت افراد دانشگاهی را برای توسعه ابعاد قهرمانی ورزش بانوان، مورد توجه و تمرکز قرار داد و ابراز امیدواری کرد که دستاوردهای اخیر ورزش بانوان که باعث شد بسیاری از اولین‌ها به ثبت برسد، با استمرار همراه باشد تا مسیر رشد و تعالی ورزش بانوان، موجب کسب افتخارات مهمی در رویدادهای رقابتی شود.

در بخش دیگری از نشست تخصصی حوزه معاونت توسعه ورزش بانوان که در خلال برگزاری همایش ملی مدیران ورزش کشور برگزار شد، تجربه‌نگاری از موفقیت‌های مختلف ورزش بانوان به اجرا درآمد که فریبا محمدیان نایب رئیس فدراسیون والیبال و اسلامی معاون توسعه ورزش بانوان استان خراسان‌جنوبی به بیان دیدگاه‌ها و تجارب در زمینه حوزه کاری خود پرداختند.

کاظمی‌پور در ادامه با تاکید بر این‌که باید از تجارب رشته‌هایی که مسیر توسعه راه پیمودند، بهره ببریم، اظهار داشت: تجربه‌نگاری در ورزش بانوان به‌عنوان مروری بر اتفاقات و افتخاران ورزش بانوان و استفاده از تجربه مدیران موفق، حائز اهمیت است و می‌تواند در مسیر تعالی به ما کمک کند.

منبع: وزارت ورزش و جوانان برچسب‌ها مریم کاظمی‌پور ایرنا وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریم کاظمی پور ایرنا وزارت ورزش و جوانان مریم کاظمی پور ایرنا وزارت ورزش و جوانان ورزش بانوان وزارت ورزش توسعه ورزش کاظمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد

نشست حکمرانی قرآنی براساس شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شامگاه امشب دوشنبه (۶ فروردین‌ماه) با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمود کریمی بیرانوند -معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- در این ‌نشست با بیان اینکه وقتی از تولیدکننده‌ها صحبت می‌کنیم منظور این نیست که یک نفر کارخانه‌ای تاسیس و چندین هزار نفر را سرکار بگذارد، اظهار کرد: کسی که نیت به تولید یک کار دارد می‌تواند از داخل خانه خود شروع کند.

وی ادامه داد: وقتی یک نفر یک ترشی را با خلاقیت خود در داخل خانه تولید می‌کند این دقیقا دانش‌بنیان است، تولید همیشه قرار نیست همراه با زدن یک کارخانه باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرهنگ‌سازی یادآور شد: حوزه تولید بسیار مهم است و حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد، حاکمیت انگار به مساله تولید و آزادی آن فکر نکرده است.

کریمی بیرانوند بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی همه باید از مزیت‌های تولید حرف بزنیم و در این شکل مشارکت مردمی در تولید اتفاق می‌افتد.

وی افزود: فرهنگ تولید وجود ندارد، ما همیشه در تقاضا سوار می‌شویم، این سوال وجود دارد که آیا کار کردن در جامعه امروز ما نیاز است؟.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: اقتصاد تنها اگر خودش جلو برود و بدون فرهنگ باشد همین شرایط را در اقتصاد شاهد هستیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد