Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از دادگستری کرمان، مهدی بخشی در جریان بازدید از مجموعه تاریخی خانه بهادرالملک شهرستان بردسیر از توابع کرمان از اجرایی شدن برنامه عملیاتی صیانت از آثار تاریخی استان کرمان خبر داد و گفت: این برنامه در راستای راهبردهای قوه قضاییه به منظور حمایت از منابع اموال و امتیازهای عمومی و مباحات عامه اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری برنامه عملیاتی صیانت از آثار تاریخی استان با همکاری نهادهای مربوطه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.
بخشی تاکید کرد: در راستای برنامه عملیاتی صیانت از آثار تاریخی استان کرمان، دادستان‌های حوزه های قضایی استان موظف هستند ضمن بازدید از ابنیه های تاریخی استان، دستورات لازم در خصوص حفظ و صیانت از آثار تاریخی را صادر کنند.
مجموعه تاریخی خانه بهادرالملک بردسیر با قدمت ۲۰۰ سال توسط عبدالمظفرخان سرتیپ مشهور به بهادرالملک در دوره قاجاریه ساخته شده است

برچسب‌ها کرمان آثار تاریخی بردسیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان آثار تاریخی بردسیر کرمان آثار تاریخی بردسیر صیانت از آثار تاریخی تاریخی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هیئت صلح جانبازان

معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد  یزدی زاده با ایشان دیدار و گفتگو کرد. 

حجت الاسلام  محمد امیر ابراهیمی در این دیدار گفت: در نظر داریم هیئت صلح جانبازان ۷۰ درصد را راه اندازی کنیم تا با حضور جانبازان بتوانیم از خانواده های مقتولین و اولیا دم رضایت گرفته و مددجویان را از زندان آزاد و از قصاص رهایی بخشیم. 

این مقام قضایی افزود: شما جانبازان با تقدیم جان خودتان اسلام و انقلاب را بیمه و خدمت بزرگی به بشریت انجام داده اید و  بنا داریم به صورت مستمر خدمت شما بزرگواران برسیم و از روحیات ایثارگری شما یاد گرفته و از محضرتان فیض ببریم و از اوضاع و احوال زندگی شما سنبل های هدایت استفاده کنیم و مشکلات حقوقی وقضایی و گرفتاری های کاری و اداری شما در زندگی را در حد امکان حل وفصل کنیم. 

 در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس به امضای حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان از این جانباز گرانقدر تجلیل شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی
  • پیشگیری از تعرض به حریم بناهای تاریخی البرز با ثبت ملی
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی