Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" آمده است: ارتحال عالم ربانی، فقیه پارسا و استاد جلیل القدر، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد ناصری موجب تأثر و تالم گردید.

این پیام اضافه می‌کند: آن عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق، سال‌های متمادی با عنایات حضرت حق و توسل واقعی به حضرت ولی عصر (عج) به تبلیغ و ترویج معارف ناب اسلامی و تعلیم و تربیت اخلاقی طلاب حوزه علمیه پرداخت و عاشقان حضرت امام عصر (عج) را از معارف مهدوی سیراب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از پیام نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه اصفهان و مردم شهید پرور آن دیارو ارادتمندان و علاقه مندان به آن مرحوم به ویژه بیت مکرم، فرزندان گرامی تسلیت عرض نموده.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان روز گذشته (جمعه ) دریکی از مراکز درمانی اصفهان به دیار باقی شتافت.

آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد برخوار در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد. پدر او حجّت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدباقر ناصری‏ و در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.

حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج)، حوزه علمیه صاحب‌الزمان (عج)، حوزه علمیه نرجس خاتون (س)، مرکز دیجیتال حضرت، ولی‌عصر در دولت‌آباد و موسسه تحقیقات نجوم اسلامی ازجمله مراکز دینی زیر نظر این استاد حوزه بود.

آیت‌الله ناصری علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی و هدایت و راهنمایی مردم طلاب و اهل علم در کارهای خیر نیز مشارکت جدی داشت و ازجمله این اقدامات می‌توان به تلاش برای ایجاد مرکز درمانی حضرت ولیعصر، بخش دیالیز بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، بخش دیالیز بیمارستان محمد میمه و اورژانس شبانه‌روزی دولت‌آباد اشاره کرد.

آب حیات (مجموعه سخنرانی درباره امام عصر)، در امتداد نور (مجموعه سخنرانی درباره آیات تأویل شده به حضرت، ولی‌عصر و آخرالزمان)، رسم بندگی (فرازهایی از خطبه بلند حضرت امیرالمؤمنین در مورد حالات و خصوصیات اخلاقی متقین) و سخن دوست از تالیفات و آثار به‌جامانده از آیت‌الله ناصری است.

برچسب‌ها حوزه علميه لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه لرستان امام جمعه خرم آباد حوزه علميه لرستان امام جمعه خرم آباد حوزه علمیه آیت الله ولی عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: جا دارد از تلاش‌ها و اقدامات در شهرداری و شورای اسلامی شهر باوجود اختلاف سلایقی که هست، تشکر و قدردانی کنیم، آنچه در مدیریت شهری اهمیت دارد راه و رسم تعامل، همدلی و همراهی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم است. البته نقد‌هایی وجود دارد، لذا باید ارزیابی جامع داشته باشیم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و ساز‌های جدید افزود: شهر قم باید به عنوان الگوی شهرسازی معماری اسلامی و ایرانی در کشور مطرح شود و این در سایه یک کار و همت جمعی و خرد نخبگانی فنی و علمی میسر خواهد شد.

امام جمعه قم گفت: سبک شهرسازی و معماری روی فرهنگ و آداب هر منطقه‌ای اثر می‌گذارد، شهر قم به عنوان ام القرای جهان اسلام باید در این سبک معماری اسلامی در کشور پیشتاز باشد و این در سایه یک مهندسی و معماری قوی همراه با روح سرشار معنوی و اندیشه معرفتی و اسلامی صورت خواهد پذیرفت، اما در حال حاضر این خلاء وجود دارد و چنین اراده قوی در ساخت و ساز‌های جدید وجود ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فرهنگ و پیوست فرهنگی نهاد‌ها و سازمان‌ها اشاره و بیان کرد: هر دستگاه و نهادی که ارتباط و تعامل بیشتری با مردم و آحاد جامعه دارد باید دارای یک پیوست فرهنگی و معرفتی باشد؛ اگر خدمت توأم با فرهنگ و اخلاق همراه باشد، ارزش بیشتری دارد.

آیت الله اعرافی، رودخانه قم را نَفَس شهر توصیف و تصریح کرد: بستر رودخانه را باز بگذارید. هسته مرکزی شهر یعنی حرم، بازار، فیضیه و مسجد اعظم تاریخچه قم و اهالی قم است، مدیریت شهری علی رغم تمام تلاش‌هایی که داشته نسبت به تسهیل رفت وآمد زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (ع) در هسته مرکزی شهر، کاری از پیش نبرده و شیوه را اصلاح نکرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: امروز تردد طلاب و اساتید به مدارس علمیه و به ویژه مدرسه فیضیه در هسته مرکزی شهر سه راه بازار، شیخان، حرم مطهر، مدرسه فیضیه با دشواری‌های همراه است، زائران دسترسی مناسبی به اطراف حرم و محیط پیرامونی آن ندارد که ان شاءالله به این نکته توجه شود.

در ابتدای این نشست، محرری، صابری، ملایی از اعضای شورای شهر قم نکاتی را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود